Gå til innhold

FU; Mer tv, hva MÅ du få med deg i løpet av uka?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å, så gøy da:)

Liker du serien? Synes den er koselig og bra jeg:) Så den må jeg få med meg.

Den er helt grei og det er morsomt å se han jeg kjenner, har kjent ham fra han var 9 år og da var han så nusselig. Han var vakker da han var 15 og spilte i spa og nå er han hyggelig når jeg treffer ham og vi forteller historier om da han og jentene var små

Skrevet

Den er helt grei og det er morsomt å se han jeg kjenner, har kjent ham fra han var 9 år og da var han så nusselig. Han var vakker da han var 15 og spilte i spa og nå er han hyggelig når jeg treffer ham og vi forteller historier om da han og jentene var små

Så morro da. Jeg har set spa, den er kjempe bra. Men husker ikke helt hvem som spiller der:)

Skrevet

Så morro da. Jeg har set spa, den er kjempe bra. Men husker ikke helt hvem som spiller der:)

Han lille i spa, kosova albaner i serien. I virkeligheten er han en halvt om halvt fra midl-østen

Skrevet

Han lille i spa, kosova albaner i serien. I virkeligheten er han en halvt om halvt fra midl-østen

Ja, han ja:) Vet hvem det er. Morro da:)

Skrevet

Det jeg MÅ ha med meg er Den tredje vakten, og Akutten (som nå har pause) + Nytt på nytt.

Oppdaget for noen uker siden Løvebakken på nrk1 på lørdagene, så er jeg hjemme må jeg ha med meg det å..

CSI er også egentlig et must, men bare hvis det er Grissom og gjengen.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Eneste jeg _må_ se er CSI hver tirsdag. Likte egentlig spin off'en CSI Miami best, men greier meg godt med Grissom & co også.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Eneste jeg _må_ se er CSI hver tirsdag. Likte egentlig spin off'en CSI Miami best, men greier meg godt med Grissom & co også.

Glemte mine to fredagsprogrammer også, Beat for Beat og Nytt på nytt, men det er mindre "katastrofe" om jeg går glipp av dem enn av CSI.

Skrevet

Nytt på nytt.

Gjerne en dokumentar eller to også, men de er ikke i MÅ-gruppa.

skorpionfisken
Skrevet

Må ingenting.

Det eneste jeg må til slutt er å dø.

Men jeg ser gjerne på Politiet på torsdagskvelden på TVN, og gullrekka på fredagene om jeg ikke er ute på noe.

Skrevet

Curling er knall!

Synes de kunne sendt mer av det!

Så på det norske laget på Eurosport i helga, synd de tapte!

ikke sant! det burde gaatt hver natt i grunn :)

Skrevet

ikke sant! det burde gaatt hver natt i grunn :)

Helt ening!

Eneste minuset er da kommer jeg meg ikke seng ;-)

Litt trist for kjæresten at jeg aldri legger meg samtidig som han ;-)

Jeg er en annen
Skrevet

Ser som regel Nytt på nytt fredag eller søndag. Ellers ingenting (men det er etter at Sopranos sluttet på NRK).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...