Dorthe Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Å, så gøy da:) Liker du serien? Synes den er koselig og bra jeg:) Så den må jeg få med meg. Den er helt grei og det er morsomt å se han jeg kjenner, har kjent ham fra han var 9 år og da var han så nusselig. Han var vakker da han var 15 og spilte i spa og nå er han hyggelig når jeg treffer ham og vi forteller historier om da han og jentene var små 0 Siter
Dory Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Den er helt grei og det er morsomt å se han jeg kjenner, har kjent ham fra han var 9 år og da var han så nusselig. Han var vakker da han var 15 og spilte i spa og nå er han hyggelig når jeg treffer ham og vi forteller historier om da han og jentene var små Så morro da. Jeg har set spa, den er kjempe bra. Men husker ikke helt hvem som spiller der:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Så morro da. Jeg har set spa, den er kjempe bra. Men husker ikke helt hvem som spiller der:) Han lille i spa, kosova albaner i serien. I virkeligheten er han en halvt om halvt fra midl-østen 0 Siter
Dory Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Han lille i spa, kosova albaner i serien. I virkeligheten er han en halvt om halvt fra midl-østen Ja, han ja:) Vet hvem det er. Morro da:) 0 Siter
Haleh Skrevet 14. desember 2004 Skrevet 14. desember 2004 Det jeg MÅ ha med meg er Den tredje vakten, og Akutten (som nå har pause) + Nytt på nytt. Oppdaget for noen uker siden Løvebakken på nrk1 på lørdagene, så er jeg hjemme må jeg ha med meg det å.. CSI er også egentlig et must, men bare hvis det er Grissom og gjengen. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Eneste jeg _må_ se er CSI hver tirsdag. Likte egentlig spin off'en CSI Miami best, men greier meg godt med Grissom & co også. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Eneste jeg _må_ se er CSI hver tirsdag. Likte egentlig spin off'en CSI Miami best, men greier meg godt med Grissom & co også. Glemte mine to fredagsprogrammer også, Beat for Beat og Nytt på nytt, men det er mindre "katastrofe" om jeg går glipp av dem enn av CSI. 0 Siter
laban Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Nytt på nytt. Gjerne en dokumentar eller to også, men de er ikke i MÅ-gruppa. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Må ingenting. Det eneste jeg må til slutt er å dø. Men jeg ser gjerne på Politiet på torsdagskvelden på TVN, og gullrekka på fredagene om jeg ikke er ute på noe. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Curling er knall! Synes de kunne sendt mer av det! Så på det norske laget på Eurosport i helga, synd de tapte! ikke sant! det burde gaatt hver natt i grunn 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 ikke sant! det burde gaatt hver natt i grunn Helt ening! Eneste minuset er da kommer jeg meg ikke seng ;-) Litt trist for kjæresten at jeg aldri legger meg samtidig som han ;-) 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Ser som regel Nytt på nytt fredag eller søndag. Ellers ingenting (men det er etter at Sopranos sluttet på NRK). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.