Gå til innhold

Gammel symaskin - manglar bruksanvisning

Anbefalte innlegg

Gjest Desperate Zarine
Skrevet

Hei

Eg har arva ei gammal symaskin etter mormora mi. Framleis fullt brukbar. Eg har sydd med ho utan problem. Men no er alt blitt berre tull og tøys her...

Bruksanvisninga er borte.

Det er vel ingen som har ei gammal tante eller bestemor med ei 45 år gammal symaskin av typen Bernina Record 530-2 som framleis har instruksjonsboka liggande?

Desperat etter hjelp.

Skulle hatt ferdig en kjole til jenta mi til i morgon (og det kunne jo gått VELDIG greit det, om eg hadde klart å stille inn maskina rett, for mønsteret er superlett...) men det blir det neppe noko av no når alt berre blir rot :-/

Desperat etter hjelp. It's a long shot - men det er da verdt et forsøk...

Skrevet

Jeg HAR akkurat samme maskina, og jeg HAR faktisk instruksjonsboka rett foran meg på skrivebordet her.

Bernina klass 530 / 532

Rare greier :)))

Har arva den etter min mor, den er innkjøpt 1/12-1958, har hun skrevet utenpå boka. Da var hun 22 år gammel...

Nå er jeg ikke akkurat noen proff-syer, det blir for det meste beine og enkle sømmer. Maskina er avansert for sin tid med både broderiprogram osv... noe jeg _aldri_ har rota meg bort i.

Kanskje jeg kan hjelpe likevel - hva er problemet?

Skrevet

Jeg HAR akkurat samme maskina, og jeg HAR faktisk instruksjonsboka rett foran meg på skrivebordet her.

Bernina klass 530 / 532

Rare greier :)))

Har arva den etter min mor, den er innkjøpt 1/12-1958, har hun skrevet utenpå boka. Da var hun 22 år gammel...

Nå er jeg ikke akkurat noen proff-syer, det blir for det meste beine og enkle sømmer. Maskina er avansert for sin tid med både broderiprogram osv... noe jeg _aldri_ har rota meg bort i.

Kanskje jeg kan hjelpe likevel - hva er problemet?

Du har ?!?!? Det er nok den same, ja, mormor kjøpte si i 1959, trur eg.

:-D

Det eg ikkje kan? Vel - eg kan eigentleg ingenting.

Eg trur for det første at eg har tredd feil. Eg får ikkje innstilt trådspenninga. Eg skjønner ikkje korleis eg skal stille inn sikksakksømmen. Fins det bakoversøm, forresten? Korleis skal eg bruke alle dei ulike trykkføttene? Korleis fungerer stoppefunksjonen? Det er ein del små hjul og hendlar som eg ikkje forstår kva gjer. Sånn for å nemne noko.

Du ser eg har bruk for instruksjonar ;-) Hadde du kunna hjelpt meg med ein kopi - anten på papir eller som fil? du kan e-maile [email protected] om du vil

Skrevet

Du har ?!?!? Det er nok den same, ja, mormor kjøpte si i 1959, trur eg.

:-D

Det eg ikkje kan? Vel - eg kan eigentleg ingenting.

Eg trur for det første at eg har tredd feil. Eg får ikkje innstilt trådspenninga. Eg skjønner ikkje korleis eg skal stille inn sikksakksømmen. Fins det bakoversøm, forresten? Korleis skal eg bruke alle dei ulike trykkføttene? Korleis fungerer stoppefunksjonen? Det er ein del små hjul og hendlar som eg ikkje forstår kva gjer. Sånn for å nemne noko.

Du ser eg har bruk for instruksjonar ;-) Hadde du kunna hjelpt meg med ein kopi - anten på papir eller som fil? du kan e-maile [email protected] om du vil

Hallo igjen!

Nå er jo "halve dagen" gått, og du hadde det travelt... :)

Slik har jeg det _bestandig_ når noe skal syes i en fei. Naturlov.

Skal prøve å scanne noen sider til deg - må bare starte opp maskineriet i et annet rom først. Det kan hende det tar litt tid, har problemer med å svare på innlegg på den andre pc'n her.

Bruksanvisninga mi er på svensk, så det er sagt... vi får prøve oss fram! :)

Skrevet

Hallo igjen!

Nå er jo "halve dagen" gått, og du hadde det travelt... :)

Slik har jeg det _bestandig_ når noe skal syes i en fei. Naturlov.

Skal prøve å scanne noen sider til deg - må bare starte opp maskineriet i et annet rom først. Det kan hende det tar litt tid, har problemer med å svare på innlegg på den andre pc'n her.

Bruksanvisninga mi er på svensk, så det er sagt... vi får prøve oss fram! :)

Du er kjempesnill som hjelper meg. Ikkje stress, det er ingen fare med "travelheten" - deadlinen var umulig å rekke uansett i.o.m. at eg ikkje fikk gjort det i går. Frøkna fikk bruke ein anna kjole.

P.S. Svensk går bra her i huset :-)

Skrevet

Du er kjempesnill som hjelper meg. Ikkje stress, det er ingen fare med "travelheten" - deadlinen var umulig å rekke uansett i.o.m. at eg ikkje fikk gjort det i går. Frøkna fikk bruke ein anna kjole.

P.S. Svensk går bra her i huset :-)

Har prøvd å sende deg en mail men får den bare i retur...

Ellers har vi mye datakrøll i heimen om dagen, jeg får ikke logga meg inn på dol som før, og vi holder på å få lagt inn adsl. Får tro det bedrer seg over helga.

Har scanna inn det viktigtste i instruksjonsboka, men det blir ei stooor fil, kan hende det er like lurt å sende det på vanlig papir.

Evt kan du kontakte meg på [email protected]

- monsina / Elbereth

Gjest Zarine skal sy :-D
Skrevet

Har prøvd å sende deg en mail men får den bare i retur...

Ellers har vi mye datakrøll i heimen om dagen, jeg får ikke logga meg inn på dol som før, og vi holder på å få lagt inn adsl. Får tro det bedrer seg over helga.

Har scanna inn det viktigtste i instruksjonsboka, men det blir ei stooor fil, kan hende det er like lurt å sende det på vanlig papir.

Evt kan du kontakte meg på [email protected]

- monsina / Elbereth

No har eg fått bruksanvisning i hende via slekt som overraskande nok hadde det liggande, og Operasjon Instruksjonsbok kan avblåsast.

Eg trur eg skal kopiere den og arkivere kopien ein sikker stad berre for å ikkje kome i same knipa seinare ein gong... Eg har rota bort ting før, eg.

HJARTELEG takk for at du ville hjelpe meg. Eg håpar du ikkje har brukt all di ledige tid og energi på dette, i alle fall så fortener du stor takk.

Klarer ikkje sende julestjerne til deg, men her har du en stabel smultringar ;-)

O O O O O O O O O O

O O O O O O O O O O

O O O O O O O O O O

O O O O O O O O O O

O O O O O O O O O O

O O O O O O O O O O

Helsing

Skrevet

No har eg fått bruksanvisning i hende via slekt som overraskande nok hadde det liggande, og Operasjon Instruksjonsbok kan avblåsast.

Eg trur eg skal kopiere den og arkivere kopien ein sikker stad berre for å ikkje kome i same knipa seinare ein gong... Eg har rota bort ting før, eg.

HJARTELEG takk for at du ville hjelpe meg. Eg håpar du ikkje har brukt all di ledige tid og energi på dette, i alle fall så fortener du stor takk.

Klarer ikkje sende julestjerne til deg, men her har du en stabel smultringar ;-)

O O O O O O O O O O

O O O O O O O O O O

O O O O O O O O O O

O O O O O O O O O O

O O O O O O O O O O

O O O O O O O O O O

Helsing

Alt i orden, du! Jeg hadde i grunnen bruk for noe oppdatering sjøl - har ikke fått til sikksakk'n på årevis, og NÅ skjønner jeg hvorfor...

Aldri so gale osv.. :)

Takk for smultringene, jeg laga verdens ekleste krumkaker i går. Småfuglan skal bli glade og feite ser det ut til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...