Gå til innhold

Telefonreservering/ terrortelefoner

Anbefalte innlegg

Skrev litt i et innlegg at jeg ble svett av alle som ringte og skulle selge ting.

I dag har det ringt fra Sense, Fjordkraft og Norsk Gallup i tillegg til tre telefoner hvor det ikke er noen som svarer når jeg tar telefonen, i går var det det en annen strømleverandør og noe veldedighetsgreier og to telefoner uten svar. Synes nesten det begynner å bli ren terror jeg :(

Er det noen som vet om jeg også kan reservere meg mot dette? Nå avbestiller jeg hustelefonen snart og holder meg til mobilen, der har jeg fortsatt ikke fått så mange oppringninger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167864-telefonreservering-terrortelefoner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan reservere deg mot telefonsalg på Brønnøysundregisteret www.brreg.no

Det fungerer til en viss grad. Vi har en del som prøver seg allikevel, men mengden telefoner er antakeligvis mye mindre enn det kunne vært. En periode i høst var vi veldig plaget med sånne "terrortelefoner", men det ga seg heldigvis.

Det fungerer til en viss grad. Vi har en del som prøver seg allikevel, men mengden telefoner er antakeligvis mye mindre enn det kunne vært. En periode i høst var vi veldig plaget med sånne "terrortelefoner", men det ga seg heldigvis.

Takk! Jeg har vært inne og reservert både meg og mannen min. Vi har egentlig reservert oss for mange år siden, men det stod at det ikke var noen reservasjoner på oss så da har de vel falt ut når vi begge byttet etternavn kanskje.

Er registrert der men får fortsatt tlf fra feks kreftforeningen og sånn... en gang ville jeg vite hvor de hadde fått nr mitt fra for jeg hadde jo reservert meg, men dama i det andre røret nektet å si noe...*boggle* så satt og krangla i tlf i 2min før jeg bare la på røret *sukk*

Har ikke noe imot dem men har en reservert seg så...? mener det var to typer tlf en kunne reservere seg mot og jeg tok begge iallefall.

Annonse

Er registrert der men får fortsatt tlf fra feks kreftforeningen og sånn... en gang ville jeg vite hvor de hadde fått nr mitt fra for jeg hadde jo reservert meg, men dama i det andre røret nektet å si noe...*boggle* så satt og krangla i tlf i 2min før jeg bare la på røret *sukk*

Har ikke noe imot dem men har en reservert seg så...? mener det var to typer tlf en kunne reservere seg mot og jeg tok begge iallefall.

Jeg har ikke diskutert med selgerene, jeg har tenkt at de sitter på et callsenter og har ingen befatning med oppdragsgiver allikevel. Men jeg skjønner ikke at oppdragsgiver bruke ren sånn metode. De må jo skjønne at jeg er særdeles lite velvillig til å kjøpe når jeg har reservert meg mot telefoner fra dem ? Har absolutt ikke noen positiv innstilling til Tele2, Dyreparken i Kristiansand og hvem-det-nå-ellers-var nå.

Jeg må skaffe meg fasttelefon snart! Vanvittig mye gøy man kan ha med disse terroristene :) Før hadde vi en konkurranse gående, hvor det var om å gjøre å holde dem opptatt med allskens dumsnakk, og man scoret poeng hvis man fikk de til å legge på først, bli sinte, osv. Barnslig, men gøy :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...