Gå til innhold

Hvilke norske kjendiser har brettet seg ut?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• ShitDiddelyDo

11

• Babette

7

• Mary Poppins

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Neida, det er bare noe du prøver å innbille oss. I virkeligheten sitter du i en krok på puben og snakker ikke med andre enn du kjenner ;o)

Hehe, i dag var det faen ikke langt unna sannhetten. Satt i Asker, altså Odalen, og kjørte avslutningsgreier med en gjeng fra jobben, men alle dro hjem før 22:00.

Så jeg ble Viggo sammen med alkisa fram til nå. :)

Skrevet

Hehe, i dag var det faen ikke langt unna sannhetten. Satt i Asker, altså Odalen, og kjørte avslutningsgreier med en gjeng fra jobben, men alle dro hjem før 22:00.

Så jeg ble Viggo sammen med alkisa fram til nå. :)

Har du sluttet på jobben? Er det derfor du ikke er her inne om natta noe mer?

Skrevet

Nå har jeg gjort det

Nei. Du må være full, altså! :)

Skrevet

Har du sluttet på jobben? Er det derfor du ikke er her inne om natta noe mer?

Neida, er bare lefsøse på nytt sted. Blir 0 nattjobbing fram til jul!

Annonse

Gjest knottemor
Skrevet

Her er de jeg har på lista til nå.

Anette Young fra BigBrother.

Lene Alexandra Øien fra Robinson.

Mette Iversen fra Robinson,

Reidun og Barbro fra Farmen,

Max Mariuas Almaas fra Ungkaren,

Janniche Adolfsen fra ungkarskvinnen.

Linda Medalen,

Kari Traa,

Anita Valen,

Vibeke Skofterud,

Kjetil Andre Aamodt,

Mia Hundvin,

Bente Skari,

Marit Bjørgen,

John Carew,

John Arne Riise,

Øyvind Bolthof og resten av Vålerenga.

Pia Tjelta.

Anne Kat Hærland (?,

Marit Christensen(?),

Kathrine Sørland,

Aylar Lie,

Mia Gundersen,

Lillian Muller,

Julie Ege,

Ingeborg Sørensen,

Ingeborg Sundrehagen Raustøl og Vanessa Borgli fra Hotell Cæsar,

John Michelet,

Per Inge Torkelsen,

Christine Koht,

Aqua-Lene.

Sikkert noen jeg har glemt, men hvem?

Skrevet

Her er de jeg har på lista til nå.

Anette Young fra BigBrother.

Lene Alexandra Øien fra Robinson.

Mette Iversen fra Robinson,

Reidun og Barbro fra Farmen,

Max Mariuas Almaas fra Ungkaren,

Janniche Adolfsen fra ungkarskvinnen.

Linda Medalen,

Kari Traa,

Anita Valen,

Vibeke Skofterud,

Kjetil Andre Aamodt,

Mia Hundvin,

Bente Skari,

Marit Bjørgen,

John Carew,

John Arne Riise,

Øyvind Bolthof og resten av Vålerenga.

Pia Tjelta.

Anne Kat Hærland (?,

Marit Christensen(?),

Kathrine Sørland,

Aylar Lie,

Mia Gundersen,

Lillian Muller,

Julie Ege,

Ingeborg Sørensen,

Ingeborg Sundrehagen Raustøl og Vanessa Borgli fra Hotell Cæsar,

John Michelet,

Per Inge Torkelsen,

Christine Koht,

Aqua-Lene.

Sikkert noen jeg har glemt, men hvem?

Husker ikke navnet hans, men han som har mistet hendene men likevel står slalom og bestiger fjell. Han lot jo Nedrum male seg naken.

Skrevet

Husker ikke navnet hans, men han som har mistet hendene men likevel står slalom og bestiger fjell. Han lot jo Nedrum male seg naken.

Cato Zahl Pedersen.

Skrevet

Hvis dette er en oppgave du skriver i forbindelse med utdanning, vil jeg råde deg til å starte med en avgrensning og definisjon på hva du legger i å kaste klærne/brette seg ut.

Det kan være forskjell på å være naturlig lettkledd på et bilde og å brette seg ut. En masse kjendiser er fotografert i bikini og badebukse f. eks. på badeferie, men dette blir vel litt annerledes enn å posere naken på midtsidene, liggende på et skinn.

Skrevet

Nei, det er Julie Ege som har gjort. Men det var vel ikke det innlegget jeg svarte på *forvirret i hodet*

Men ingeborg sørensen har i hvert fall brettet seg ut i playboy.

Fra det ene til det andre. Ser du på håndball-EM? Har du lagt merke til at det i noen av kampene kommer opp høyde og vekt på målscorerne?

Det pussige er at det gjøres kun i noen av kampene. Kanskje det er noen som har reservert seg, hehe.

Skrevet

Fra det ene til det andre. Ser du på håndball-EM? Har du lagt merke til at det i noen av kampene kommer opp høyde og vekt på målscorerne?

Det pussige er at det gjøres kun i noen av kampene. Kanskje det er noen som har reservert seg, hehe.

Mener å ha hørt at dette har ført til spiseproblemer hos enkelte av spillerne tidligere... Idrettsutøvere er jo generelt mer utsatt for spiseforstyrrelser.

Jeg fatter ikke hva som er vitsen med å oppgi høyde og vekt, i hvert fall ikke vekt. Hva er det godt for, liksom?

Skrevet

Vet du, jeg har ikke sett en eneste kamp. Men jeg er så lite opptatt av tven for tida, ser nesten ingenting.

Annonse

Skrevet

Vet du, jeg har ikke sett en eneste kamp. Men jeg er så lite opptatt av tven for tida, ser nesten ingenting.

Det var kjempespennende da Norge spilte mot Russland i går. En skikkelig thriller.

Hvordan får du kveldene til å gå uten å se på TV? Har du begynt med nupereller eller hardangersøm?

Skrevet

Det var kjempespennende da Norge spilte mot Russland i går. En skikkelig thriller.

Hvordan får du kveldene til å gå uten å se på TV? Har du begynt med nupereller eller hardangersøm?

Jeg prøver å se tv og så sovner jeg og kan sove i flere timer og så havner jeg her på dol

Skrevet

Mener å ha hørt at dette har ført til spiseproblemer hos enkelte av spillerne tidligere... Idrettsutøvere er jo generelt mer utsatt for spiseforstyrrelser.

Jeg fatter ikke hva som er vitsen med å oppgi høyde og vekt, i hvert fall ikke vekt. Hva er det godt for, liksom?

Det er ingen tvil om at det finnes spiseforstyrrelser i en del idrettsmiljøer. men det gjelder vel særlig i i idretter der det er en fordel å være så lett som mulig.

Slik er det ikke i håndball - tvert i mot må man bokstavelig talt ha litt tyngde, særlig i forsvar. Det er mange av spillerne som ser flotte og slanke ut, selvom de veier godt over 70 kg.

Så slik sett kan det å oppgi vekt slå begge veier. Uansett tror jeg årsaken til spiseforstyrrelser ligger litt dypere enn som så.

Gjest knottemor
Skrevet

Hvis dette er en oppgave du skriver i forbindelse med utdanning, vil jeg råde deg til å starte med en avgrensning og definisjon på hva du legger i å kaste klærne/brette seg ut.

Det kan være forskjell på å være naturlig lettkledd på et bilde og å brette seg ut. En masse kjendiser er fotografert i bikini og badebukse f. eks. på badeferie, men dette blir vel litt annerledes enn å posere naken på midtsidene, liggende på et skinn.

Jeg starter selvsagt med en definisjon og avgrensning av å brette seg ut. Jeg valgte å ikke ta det med her, for jeg tenkte at hvis denne tråden først kom i gang, og det kom frem en del navn, ville de som leste den assosiere friere og dermed komme på flere enn de ellers ville gjøre. Kanskje det var dumt tenkt.

Jeg sjekker uansett alle som blir nevnt i oppgaven min, og jeg søker til jeg finner dokumentasjon på at de har stilt opp på slike bilder. Det er selvsagt snakk om lettkledde bilder med seksuelle undertoner, ikke vanlige bikinibilder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...