Gå til innhold

Alkohol eller stesolid?


Soria

Anbefalte innlegg

Jeg får 10 mg stesolid om dagen som hjelper fint lite. Alkohol hjelper fort og bra. Begge er vanedannende. Er det da så ille å velge bort stesoliden i forhold til alkoholden når begge deler står for seg selv uten hjelpeapparat som følger med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jatakk begge deler?

Jeg tenker meg at disse midlene virker ganske forskjellig. Jeg har ikke erfaring med stesolid, men med valium og det er vel i samme gate?

Valiumen roer ned men gir ingen virkelighetsflukt, det gjøre alkoholen.

Alt til sitt bruk vill jeg kanskje si.

Hvis målet er å oppnå en sedativ effekt er det kanskje best med noe skikkelig "ape-dop": Nozinan. Snakk med legen din om det. Det viktigste er selvsagt å unngå fare for avhengighetsproblematikk.For da er du virkelig ute å kjøre!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker meg at disse midlene virker ganske forskjellig. Jeg har ikke erfaring med stesolid, men med valium og det er vel i samme gate?

Valiumen roer ned men gir ingen virkelighetsflukt, det gjøre alkoholen.

Alt til sitt bruk vill jeg kanskje si.

Hvis målet er å oppnå en sedativ effekt er det kanskje best med noe skikkelig "ape-dop": Nozinan. Snakk med legen din om det. Det viktigste er selvsagt å unngå fare for avhengighetsproblematikk.For da er du virkelig ute å kjøre!

Lykke til!

Nozinan har jeg som eventuell medisin, men unngår den i det lengste. Man er jo ikke menneske på halve dagen derpå. Fyllesyke har jeg derimot aldri vært plaget med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utvikler man ikke toleranse på bezodiasepiner? Må man ikke ta en stadig større dose for å få effekt? Å ta den samme dosen hver eneste dag må jo være ganske så meningsløst...? Eller hva har jeg misforstått??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...