Gå til innhold

Gave jente 10 år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Absolute hits for kids 2004

Smykker, øredobber

Kontantkort til mobiltelefon (noe jeg er helt imot, men niåringen min fikk farens gamle :-/ )

Brevpost

Stilig belte

Topp

Genser

Kinobilletter

Tusjer/fargeblyanter

Matboks

Stålthermos

Skjerf/lue/hansker

Dagbok med lås

Mine venner-bok

Egen shampoo/balsam/såpe (til å ha med i svømminga)

Dvd (Olsenbanden Jr. er populær her)

Veske/lommebok

Bøker (Harry Potter, Frøken Detektiv... noe litt spennende)

Brettspill

Ja, men da kommer den smaksgreia inn igjen - hvordan vet gamle tante på andre siden av landet hva som er stilig for tiåringen?

Jeg vet det, jeg pleier å sende dattera mi. Men jeg tror de er opptatt av gull og glitter de fleste og er i sin andre rosa periode.

Annonse

Min 11-åring og hennes venninner har hat "dilla" med å male på olabuker og andre klær med tekstilmaling i hele høst. De har fikset og pyntet opp, og i tillegg til å male har de sydd på paljetter, dill og dall og vært "designere". Så tekstilmaling eller annet til å pynte opp klær med?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...