Gå til innhold

Angrer! Trenger innspill og vurdering av handling.

Anbefalte innlegg

Gjest jannemathildesofie

Hei

Jeg er ei dame på 25 år som for havlannen måned siden ble kjæreste med en veldig god gutt på 30.

I helga var jeg ute på byen sammen med ei venninne, uten typen. På "stamdiscoteket" så jeg en annen fyr som jeg synes er utrolig flott utseendemessig. Første gang jeg så ham mistet jeg nesten bevisstheten ;0) Han er rett og slett den peneste mannen jeg noen gang har sett. Da jeg så ham for noen måneder siden spurte jeg om han ville danse. Han ville heller danse med en annen dame.

Så ham igjen et par uker etter at jeg hadde møtt han som nå er blitt min kjæreste. Vi var ikke sammen da, men det var noe på gang. Jeg spurte Mr. Kjekk om vi skulle danse, selv om jeg forstod at han hadde kjæreste (samme dame som han ville danse med sist). Jeg maste faktisk, og det endte med at jeg spurte dama hans om lov til å danse med ham. Det fikk jeg.

I helga møtte jeg ham altså igjen. Han var i nærheten av dansegulvet. Jeg "danset meg bort til ham" og tok på ham........... Helt til han sa at nå fikk det søren meg være slutt. Jeg fikk umiddelbart kjempedårlig samvittighet. Sa unnskyld to ganger - midt foran nesa på dama hans og alle vennene - og forsvant.

Nå angrer jeg som en hund - eller ei tispe? - og føler nesten at jeg har brutt tillitten til min veldig gode kjæreset.

Overreagerer jeg med samvittigheten eller fortjener jeg å brenne på bålet?

Fortsetter under...

he he, nesten litt morsomt..;)Ville ikke nærmet meg den fyren igjen...Det går jo an å syns at andre gutter er pen selv om vi har kjæreste, men du skulle vel ha behersket deg litt...Etter min mening er det ikke skjedd en stor skade;)

skorpionfisken

he he, nesten litt morsomt..;)Ville ikke nærmet meg den fyren igjen...Det går jo an å syns at andre gutter er pen selv om vi har kjæreste, men du skulle vel ha behersket deg litt...Etter min mening er det ikke skjedd en stor skade;)

Dårlig samvittighet trenger du vel ikke ha, for du har ikke gjort noe alvorlig galt, takket være Mr.Kjekk som vet å oppføre seg.

Men flau kan du godt være en liten stund.

Men, det er jo ingen lov mot dumskap, det er bare dumt å oppføre seg sånn at man etterpå føler seg dum, samtidig som de rundt synes du er dum.

Du får bare heretter oppføre deg ordentlig, og så intelligent som mulig, sånn at folk glemmer denne lille episoden. Heldigvis så glemmer folk fort.

Men du kan nok ikke regne Mr.Kjekk og hans kjæreste som dine venner i framtida.

Hva med kjæresten din? Er han flau over deg? Hadde min kjæreste oppført seg sånn hadde jeg følt meg lite verdt som kjæreste. Som nr 2. Som den han tok fordi han ikke fikk henne han ville ha? Jeg ville fått problemer med å takle det ja...

skorpionfisken

.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...