Gå til innhold

Angrer! Trenger hjelp til å vurdere handling.

Anbefalte innlegg

Gjest jannemathildesofie

Hei

Jeg er ei jente på 25 år som for havlannen måned siden ble kjæreste med en veldig god gutt på 30.

I helga var jeg ute på byen sammen med ei venninne, uten typen. På "stamdiscoteket" så jeg en annen fyr som jeg synes er utrolig flott utseendemessig. Første gang jeg så ham mistet jeg nesten bevisstheten ;0) Han er rett og slett den peneste mannen jeg noen gang har sett. Da jeg så ham for noen måneder siden spurte jeg om han ville danse. Han ville heller danse med en annen dame.

Så ham igjen et par uker etter at jeg hadde møtt han som nå er blitt min kjæreste. Vi var ikke sammen da, men det var noe på gang. Jeg spurte Mr. Kjekk om vi skulle danse, selv om jeg forstod at han hadde kjæreste (samme dame som han ville danse med sist). Jeg maste faktisk, og det endte med at jeg spurte dama hans om lov til å danse med ham. Det fikk jeg.

I helga møtte jeg ham altså igjen. Han var i nærheten av dansegulvet. Jeg "danset meg bort til ham" og tok på ham........... Helt til han sa at nå fikk det søren meg være slutt. Jeg fikk umiddelbart kjempedårlig samvittighet. Sa unnskyld to ganger - midt foran nesa på dama hans og alle vennene - og forsvant.

Nå angrer jeg som en hund - eller ei tispe? - og føler nesten at jeg har brutt tillitten til min veldig gode kjæreset.

Overreagerer jeg med samvittigheten eller fortjener jeg å brenne på bålet

Fortsetter under...

Regner egentlig med at dette er et tulleinnlegg... men dersom det ikke er det:

Eier du ikke skam i livet?

For det første ble du avvist av han - han var ikke interessert. For det andre hadde han dame. Allikevel prøvde du deg igjen, og tok på han og dreit deg skikkelig ut.

Og på toppen av alt har du kjæreste?

Nei, det må være et tulleinnlegg. Ingen er vel så teit?

Annonse

Synes ikke dete r kjæresten din du burde skamme deg for, men for han og dama hans... hadde det vært et kvinnfolk som hang sånn etter samboern min hadde jeg nok reagert. Synes det er skikkelg patetisk og nærmest litt psyko at kvinnfolk henger etter opptatte menn på den måten, og ikke gir seg når de blir avvist. Du dreit skikkelig på draget. kanskje på tide med et nytt stamsted?

Du har vel ikke gjort noe veldig galt akuratt, men bare det å ville ha en annen når du er sammen med typen din, så ville lurt på meg selv.

Men det finnes ikke noe mer patetisk enn kvinner som ikke aksepterer at en person allerede har dame. Hadde blitt så forbanna.

Så du fortjente jo egentlig å bli satt litt på plass..

Gjest true_love

Hvis jeg hadde fått et nei første gangen jeg spurte så hadde jeg aldri spurt igjen vertfall. Og at du turte å spørre dama hans og tigget på dine knær for å få lov til å danse med ham, endatil han allerede hadde gitt deg et nei? Den forstår jeg ikke helt. Jeg syns at det er en merkelig oppførsel. Og i tillegg så var ikke det nok, du bare måtte danse deg bort til ham neste helg igjen for å klå litt på ham???? Jeg syns du burde latt være etter første nei fra ham, og når du i tillegg forstod at han hadde dame da burde du holdt deg langt unna.

Gjest Humlepungen

Jeg syns du oppførte deg tåpelig. For det første var det ikke kult gjort mot kjæresten din. Og for det andre så er det ikke bra å være "desperat" og spørre folk om å danse og klenge på dem når de har kjæreste.

Du er jo en voksen kvinne på 25 år. Tipper på du vet at du dreit deg litt ut. Men man lærer jo av sine feil

Å brenne på bålet fortjener du vel kanskje ikke, men du gjør to særdeles dumme ting her.

Det ene er at du bryter med den tillitten som du og din kjæreste burde ha til hverandre, og således virker du ikke som klar for et seriøst forhold.

Og så oppfører man seg ikke så klengete mot en som ikke ønsker det, og som i tillegg har en kjæreste.

Du oppfører deg jo som en tispe i løpetiden....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...