Gå til innhold

Overnatting på vei til Danmark?

Anbefalte innlegg

Vi skal til Danmark neste sommer, til vestkysten. Jeg tror ikke jeg orker Danskebåten tur/retur med 3 barn en gang til, så vi vurderer å kjøre fra Oslo via Sverige til Danmark.

Imidlertid er jo dette ganske langt, så vi lurer på å legge inn en overnatting. Noen gode tips om et rimelig sted? Eller et sted der det kan være ok for unger med en dags stopp?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/167917-overnatting-p%C3%A5-vei-til-danmark/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Det må da være langt enklere å ta danskebåten enn å kjøre så langt med barna?

Vi har tatt danskebåten med to små barn, nattbåt ned og dagbåt hjem, og det har gått strålende. De storkoser seg om bord, og på nattbåten sover de jo det meste av tiden.

Vi kjørte fra nord i Akershus til øst på Jylland i sommer - i ett strekk. Det tok oss ca 11 timer mener jeg å huske - og vi hadde med oss tre unger som i sommer var 8, 4 og 3.

Det gikk helt smertefritt, men så har vi unger som er vant til å kjøre langt i bil også da (har besteforeldre 50 mil unna).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...