Gå til innhold

Kollega gir meg for mye info om seg selv!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du jobber kanskje på et laboratorium du eller? Tester pølser og slikt? :-)

Da må det være... Maiken! ... eller hva hun nå kalte seg en periode.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• Babette

4

• favn

3

• serendipity

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du sier dette f.eks;

"kjære deg, jeg har så mye å tenke på av personlige ting akkurat nå at jeg klarer ikke å hjelpe deg eller høre om dine problemer. Jeg må nesten be deg om å snakke med noen andre."

Gjest Moderator
Skrevet

Vennligst benytt kun ett nick i hver tråd. Det bør også være unødvendig å svare på sitt eget spørsmål under annet nick.

Vennlig hilsen

Gjest kollega som er lei
Skrevet

Vennligst benytt kun ett nick i hver tråd. Det bør også være unødvendig å svare på sitt eget spørsmål under annet nick.

Vennlig hilsen

??

Hender det at Webmaster kan registrere feil?

Jeg bare spør. For hva med folk som bruker offentlige pc'er? Eller hva med dem som sitter flere sammen og skriver?og bytter på å skrive og derfor bruker flere nick?Man kan jo faktisk bruke flere nick selvom man har sitt faste...Er det en regel mot det?

Syns faktisk det der blir litt for dumt, men det er nå min mening.

Skrevet

??

Jeg bare spør. For hva med folk som bruker offentlige pc'er? Eller hva med dem som sitter flere sammen og skriver?og bytter på å skrive og derfor bruker flere nick?Man kan jo faktisk bruke flere nick selvom man har sitt faste...Er det en regel mot det?

"Eller hva med dem som sitter flere sammen og skriver?og bytter på å skrive og derfor bruker flere nick?"

En ny form for kommunikasjon?

Sitte flere i samme rom og diskutere via dol?

*LOL*

Skrevet

"Eller hva med dem som sitter flere sammen og skriver?og bytter på å skrive og derfor bruker flere nick?"

En ny form for kommunikasjon?

Sitte flere i samme rom og diskutere via dol?

*LOL*

Hehe, så det samme nå. Dama er ikke sann.

Skrevet

??

Å sitte og svare på sine egne innlegg virker en smule patetisk på meg.

Skrevet

Da må det være... Maiken! ... eller hva hun nå kalte seg en periode.

Hun kaller seg mye rart, men er ganske lett gjenkjennelig.. :-)

Skrevet

??

Kan du ikke like godt sitte å prate høyt med deg sjøl da? Siden du har både spørsmålet og svaret mener jeg så er du vel ikke så interessert i hva andre mener men heller interssert i å lage bråk.

Skrevet

Kan du ikke like godt sitte å prate høyt med deg sjøl da? Siden du har både spørsmålet og svaret mener jeg så er du vel ikke så interessert i hva andre mener men heller interssert i å lage bråk.

Der var det igjen, ja. Husker du en kveld da jeg fortalte deg at jeg fikk en klar følelse av at noen konstruerte problemstillinger og deretter svarte på innleggene selv?

Skrevet

Der var det igjen, ja. Husker du en kveld da jeg fortalte deg at jeg fikk en klar følelse av at noen konstruerte problemstillinger og deretter svarte på innleggene selv?

Jepp, det er en eller annen idiot som sitter her å kødder med oss. Vi burde slutte å svare på innlegg skrevet med fremmede nick.

Private saker er noe annet, der kan man forstå at folk skifter

Skrevet

Fra at jeg sier DETTE:

"Selv skiller jeg jobb og privatliv og forteller lite om hva jeg driver med ellers. Engasjerer meg i grunne lite med jobb-folk i fritiden, for jeg har et stort miljø jeg ellers går i. "

....til at DU får det til å bli at jeg IKKE vil ha noen kontakt med folk på jobb i det hele tatt, vel, det sier nokså mye om deg...Du leser og hører ting som du selv vil og ikke det som er fakta....

Jeg engasjerer meg lite med jobb-folk på fritiden ja, men det betyr da ikke at jeg ikke vil ha noe med dem å gjøre. Jeg begrunner det tilogmed med at jeg har et stort miljø jeg ellers går i, og har ikke det behovet for å være masse med folk på jobben. OG..ja, jeg skiller mellom jobb og privatliv. JEG hører på andre og lar DEM dele ting med meg på jobb. SELV er jeg selektiv i hva jeg forteller til hvem om mitt privatliv.

Sånn er det med den saken.

Over og ut.

Men jeg gidder ikke å svare deg siden du tydligvis vet svaret selv

Skrevet

Jepp, det er en eller annen idiot som sitter her å kødder med oss. Vi burde slutte å svare på innlegg skrevet med fremmede nick.

Private saker er noe annet, der kan man forstå at folk skifter

Ja, men det skulle uansett være unødvendig å svare seg selv, og å bruke flere nick i samme tråd. På Åpent forum kunne man forresten kun tillate faste nick, hvis det er teknisk mulig å gjennomføre det. Det er helt unødvendig å avsløre sensitive ting der.

Gjest ang. folkeskikk
Skrevet

Vennlig hilsen

Hvorfor kan dere ikke få dette inn i regleverket deres da så alle blir bevisst på det fremfor å drite ut innsenderen?

Skrevet

Ja, men det skulle uansett være unødvendig å svare seg selv, og å bruke flere nick i samme tråd. På Åpent forum kunne man forresten kun tillate faste nick, hvis det er teknisk mulig å gjennomføre det. Det er helt unødvendig å avsløre sensitive ting der.

Det hadde vært så kjekt. På småbarnsforumet også. Jeg kan ikke fordra når folk slenger med leppa til meg uten nicket sitt.

Husk på det Babette, du får lov å slenge med leppa til meg bare du skriver Babette under :o)

Skrevet

Hvorfor kan dere ikke få dette inn i regleverket deres da så alle blir bevisst på det fremfor å drite ut innsenderen?

Spiller det noen rolle da, vi vet jo ikke hvem innsenderen er likevel. Det er jo hun som har driti på draget så hun fortjener det.

Skrevet

Det hadde vært så kjekt. På småbarnsforumet også. Jeg kan ikke fordra når folk slenger med leppa til meg uten nicket sitt.

Husk på det Babette, du får lov å slenge med leppa til meg bare du skriver Babette under :o)

Hehe. Bra jeg har reservert det, da. Ellers kunne alle som har lyst til å slenge med leppa til deg kalle seg Babette!

Huske bare at hvis du kommer over babette eller Babett er det ikke meg! Og står det Baguette er det nok mrxx.

Skrevet

Hehe. Bra jeg har reservert det, da. Ellers kunne alle som har lyst til å slenge med leppa til deg kalle seg Babette!

Huske bare at hvis du kommer over babette eller Babett er det ikke meg! Og står det Baguette er det nok mrxx.

og dorthe82 er ikke meg, bare så du er klar over det også :o)

Skrevet

og dorthe82 er ikke meg, bare så du er klar over det også :o)

Og jeg er Lurveline med stor L først og liten L midt i;o)

Skrevet

Og jeg er Lurveline med stor L først og liten L midt i;o)

Det har jeg fått med meg faktisk ;o). Har sett noen har etterlignet nicket ditt før.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...