Gå til innhold

Kollega gir meg for mye info om seg selv!!

Anbefalte innlegg

Gjest ang. folkeskikk
Skrevet

Spiller det noen rolle da, vi vet jo ikke hvem innsenderen er likevel. Det er jo hun som har driti på draget så hun fortjener det.

Det kan hende en eller anne her kjenner innsenderen og kjeenner igjen historien. Om ingen støtter en kan det føles ekkelt om den som kjenner en leser det. Jeg har selv gjort det tidligere nettopp fordi det hele ble pinlig og jeg sa til den jeg kjenner at det var noen som støttet meg (en hvit løgn altså). Heldigvis kom ikke den gang webmaster og røpet det, Jeg vet nå at vi ikke skal bruke mere enn et nick men heldigvis fikk jeg ikke vite det i det innlegget jeg snakket om. Derfor blir jeg så irritert når webmaster gjør dette. Ynnskyld utrykket.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• Babette

4

• favn

3

• serendipity

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det kan hende en eller anne her kjenner innsenderen og kjeenner igjen historien. Om ingen støtter en kan det føles ekkelt om den som kjenner en leser det. Jeg har selv gjort det tidligere nettopp fordi det hele ble pinlig og jeg sa til den jeg kjenner at det var noen som støttet meg (en hvit løgn altså). Heldigvis kom ikke den gang webmaster og røpet det, Jeg vet nå at vi ikke skal bruke mere enn et nick men heldigvis fikk jeg ikke vite det i det innlegget jeg snakket om. Derfor blir jeg så irritert når webmaster gjør dette. Ynnskyld utrykket.

Da hadde jeg rett og slett ikke skrevet innlegget. Jeg har møtt flere på dol og det kunne ikke falle meg inn å legge ut om deres privatliv her inne. Og jeg hadde blir dritforbannet hvis noen hadde lagt ut om mitt.

Gjest Jeg bare lurer
Skrevet

Hvorfor kan dere ikke få dette inn i regleverket deres da så alle blir bevisst på det fremfor å drite ut innsenderen?

Er det bra folkeskikk å skrive støtteerklæringer til seg sjøl i en tråd, da?

Gjest ang. folkeskikk
Skrevet

Da hadde jeg rett og slett ikke skrevet innlegget. Jeg har møtt flere på dol og det kunne ikke falle meg inn å legge ut om deres privatliv her inne. Og jeg hadde blir dritforbannet hvis noen hadde lagt ut om mitt.

Du misforsto noe helt inni hampen.

Les innlegget mitt en gang til Jeg kunne heller aldri i verden skrevet en historie om den jeg kjente her innpå. Men andre historier som den andre har hørt fra meg f.eks i telefonen. Den andre har vært uenig med meg. Det samme opplever man så på Dol og det hele blir pinlig og ekkelt. 'Håper du nå skjønte hva jeg mener.

Skrevet

Du misforsto noe helt inni hampen.

Les innlegget mitt en gang til Jeg kunne heller aldri i verden skrevet en historie om den jeg kjente her innpå. Men andre historier som den andre har hørt fra meg f.eks i telefonen. Den andre har vært uenig med meg. Det samme opplever man så på Dol og det hele blir pinlig og ekkelt. 'Håper du nå skjønte hva jeg mener.

Jeg har fått kjeft jeg også fordi jeg skriver ting som folk er uenig i og da mener jeg fra folk jeg har truffet. Det er da ikke noe problem.

Jeg hade likevel bare forsvart min mening og ikke brukt annet nick.

Gjest ang. folkeskikk
Skrevet

Jeg har fått kjeft jeg også fordi jeg skriver ting som folk er uenig i og da mener jeg fra folk jeg har truffet. Det er da ikke noe problem.

Jeg hade likevel bare forsvart min mening og ikke brukt annet nick.

Hva har det med saken å gjøre?

Gjest ang. folkeskikk
Skrevet

Jeg er hverken sur eller sint,og er faktisk nokså mye sammen med et par av dem jeg jobber sammen med - i fritiden også.

Jeg ses på som en varm og vennlig person på jobb, det vet jeg - og den tilbakemeldingen får jeg. Nettopp derfor kommer folk og snakker med meg. Men at jeg har problemer med EN person, det forteller deg at jeg er sur? Hvor er forståelsen din egentlig?

Du har kanskje ikke opplevd å bli overkjørt, selv når du setter grenser? jeg har faktisk sagt på en pen måte til denne damen at jeg for tiden ikke klarer engasjere meg for mye i hennes problemer, da jeg selv er i sorg. Hun har ikke tatt hensyn til dette....og du kaller meg sur? Du syns med andre ord at det er helt ok å bli overkjørt?Og man skal til enhver tid klare å lytte til og være der for andre? Unnskyld meg, men du høres i såfall fryktelig usunn ut. Selvutslettende kanskje?

Nei du, jeg er hverken sur eller tverr. Det som derimot gjør meg sur er folk som ikke ser lenger enn sin egen nesetipp og ikke eier evnen til empati - som deg kanskje?

ha en flott dag.

Jeg skjønner deg veldig godt men hun har sikkert ikke selv opplevd en slik sorg. Allikevel så vil jeg påstå at man ikke bør snakke om seg selv midt oppe i en slik situasjon som du er. Hennes problemer blir luksus i forhold til hva duy har opplevd vil jeg påstå.

Gjest skru av ørene da vel
Skrevet

Du jobber kanskje på et laboratorium du eller? Tester pølser og slikt? :-)

Jeg gjør nok ikke det, men det er vel kanskje mulig at du kaller deg både kollega som er lei, mij, malun og Martin, 34??? Flott med masse støtte!

Skrevet

Jeg gjør nok ikke det, men det er vel kanskje mulig at du kaller deg både kollega som er lei, mij, malun og Martin, 34??? Flott med masse støtte!

Nope. :-)

Skrevet

Det hadde vært så kjekt. På småbarnsforumet også. Jeg kan ikke fordra når folk slenger med leppa til meg uten nicket sitt.

Husk på det Babette, du får lov å slenge med leppa til meg bare du skriver Babette under :o)

Helt ening! Så mange som kun tør å slenge dritt under falskt nick.

Skrevet

Der var det igjen, ja. Husker du en kveld da jeg fortalte deg at jeg fikk en klar følelse av at noen konstruerte problemstillinger og deretter svarte på innleggene selv?

En smule patetisk å svare seg sjøl på den måten.

Skrevet

Helt ening! Så mange som kun tør å slenge dritt under falskt nick.

Det er en dårlig ting her inne det der. Ikke kan jeg skjønne et det skal være så innmari viktig å holde fasaden inne på et nettsted, det blir jo helt fjollete.

Skrevet

Det er en dårlig ting her inne det der. Ikke kan jeg skjønne et det skal være så innmari viktig å holde fasaden inne på et nettsted, det blir jo helt fjollete.

Nemlig. Skal man liksom blåse seg tom "anonymt". Man ER jo anonym her, og er man helt paranoid for å bli gjenkjent bør man heller "holde kjeft".

Gjest ang. folkeskikk
Skrevet

Du er en av dem jeg ikke ville jobbet med, du høres faktisk ut som den sure som ødelegger et helt jobbemiljø.

Man tilbringer mer tid på jobb enn med venner og familie og det er viktig å trives på jobben.

Man snakker ikke om luksusproblemer med en som nettopp har mistet en av sine nærmeste. Man viser respekt og medfølelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...