Gjest sdoihjsh Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Jeg fikk en mail som het "virus" av en kamerat og åpnet filvedlegget som het spredning.pps. Da jeg klikket på vedlegget fikk jeg meldingen: "Denne filen har ikke et tilknyttet program som kan utføre handlingen. Oprette en tilknytning i kontrollpanelet Mapperalternativer?" Så ikke noe som skjedde... Noen som kan forklare hva det var? Og hva er kontrollpanel og mappealternativer? Jeg har søkt på filen, men fant den ikke.... 0 Siter
tittili Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 du må ha installert Powerpoint for å se filer med den filendelsen. Noe du antaglig ikke har. Derfor fikk du spm om å bestemme et program som skulle starte filen. Microsoft Poweroint ligger med i Word pakken, men det koster. Last ned Open Office gratis, den funker akkurat som Mic.Word. Hvor serios filen du fikk er, skal ikke jeg sporre om? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.