Sbabe Skrevet 15. desember 2004 Skrevet 15. desember 2004 Hei!Jeg er sammen med en mann som har sterilisert seg for 5 år siden cirka. Han har 3 barn fra før og jeg ingen. Jeg lurte på mulighetene for at vi skal kunne få barn sammen. Jeg har lest det jeg kan om emnet og etter hva jeg skjønner så slutter ikke mannen å produsere sædcellene. Er det da mulig å bli prøverør befruktet? At de henter ut sædceller fra han og et egg fra meg og befrukter det? Eller er ikke det mulig i det hele tatt? Annet enn kanskje reversere det? Er det forskjellige grader på steriliseringen? Han ble sterilisert i England.Takk for Svar! 0 Siter
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Det er mulig å uthente sædceller, men det vanlige er at det først prøves re-operasjon der sæd-ledere syes sammen igjen. Det er litt ulike måter å operere på; dvs. ulike lengder av sædlederne fjærnes. En eventuelt epikrise fra England vil være nyttig å innhente. Han bør få en henvisning til urolog av fastlegen sin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.