Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om 7-11 er åpen på 1.juledag slik at man kan få ferskt brød?

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

30

• Babette

4

• mariaflyfly

3

• ....AV

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det vet jeg ikke, men om de ikke har åpent, så hva med å kjøpe sånn halvstekt brød på forhånd, og steke det selv? Det er jo kjempegodt. Rundstykker også..

Skrevet

Det vet jeg ikke, men om de ikke har åpent, så hva med å kjøpe sånn halvstekt brød på forhånd, og steke det selv? Det er jo kjempegodt. Rundstykker også..

Jeg har ikke steikovn, det er jo halvstekte jeg pleier å bruke

Skrevet

Kjøp et halvstekt og steik i ovnen sjøl! :)

Jeg har jo ikke steikovn :o)

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Har du micro da?

Skrevet

Har du micro da?

Men der blir de ikke så gode som de burde hvis man skal ha besøk

Skrevet

Har du ikke stekeovn? Hvordan skal du få ribbe julaften da?

skorpionfisken
Skrevet

Jeg har jo ikke steikovn :o)

Jøss, visste faktisk ikke at det finnes kjøkken uten steikovn jeg. Kanskje du skal kjøpe ekstra brød julaften, og skjerpe skivene i brødristeren (har du det?) så blir de som nye....

Skrevet

Har du ikke stekeovn? Hvordan skal du få ribbe julaften da?

Det blir nok ikke noe ribbe her. Men jeg har trykkoker da så jeg tenkte jeg skulle kjøpe inn noe pinnekjøtt.

Det er derfor vi skal til mora og faren min julaften men jeg må lage middagen der også, ikke noen servering på meg i år heller. Og egentlig har jeg ikke ork til å lage noen middag i det hele tatt så jeg kjenner at jeg gruer meg som bare det.

Skrevet

Hei.

Hvis du orker bake rundstykker, kan du jo gjøre det på forhånd(gjerne nå allerede?=), og fryse dem ned. Så kan du ta dem opp 1. juledag og varme i mikro´n. Blir veldig godt, det kan jeg love deg! Dessuten finnes det jo slike ferdige bakeblandinger, og da blir det ikke så mye jobb. Eneste er at hevingen tar tid.

Vennlig hilsen

Skrevet

Jøss, visste faktisk ikke at det finnes kjøkken uten steikovn jeg. Kanskje du skal kjøpe ekstra brød julaften, og skjerpe skivene i brødristeren (har du det?) så blir de som nye....

Jeg har bodd her nøyaktig et år uten steikovn og med to stekeplater men nå håper jeg at det blir i orden snart og at jeg får laget den maten jeg vil og at det nye kjøkkenet funker som det skal.

Skrevet

Det blir nok ikke noe ribbe her. Men jeg har trykkoker da så jeg tenkte jeg skulle kjøpe inn noe pinnekjøtt.

Det er derfor vi skal til mora og faren min julaften men jeg må lage middagen der også, ikke noen servering på meg i år heller. Og egentlig har jeg ikke ork til å lage noen middag i det hele tatt så jeg kjenner at jeg gruer meg som bare det.

hm, skulle ikke du sitte hjemme?

Skrevet

Jeg er jo lur..Har du ikke stekeovn kan du jo heller ikke bake!! :b

(Men kanskje du kan låne ovn hos fam. eller venner noen timer?)

Skrevet

Kan ikke moren og faren din lage maten da? Skjønner godt at du gruer deg, skal heldigvis til mamma og pappa i år igjen og der er det mamma som står for maten :o)

Vi skal ha familieselskap her 3.dag da med svigerforeldre, mamma og pappa, bror og svigerrinne og oldemor. For noen år siden lagde jeg pinnekjøtt, men svigerforeldrene mine pirket i maten, men sa det var godt. De andre årene har jeg servert fisk, men i år driter jeg i svigers og serverer pinnekjøtt allikevel. De sa jo det var godt:o).

Skrevet

Hei.

Hvis du orker bake rundstykker, kan du jo gjøre det på forhånd(gjerne nå allerede?=), og fryse dem ned. Så kan du ta dem opp 1. juledag og varme i mikro´n. Blir veldig godt, det kan jeg love deg! Dessuten finnes det jo slike ferdige bakeblandinger, og da blir det ikke så mye jobb. Eneste er at hevingen tar tid.

Vennlig hilsen

Men jeg har jo ingen steder og steke dem nå heller

Skrevet

hm, skulle ikke du sitte hjemme?

Men det ble skikkelig foreldrepress i år men grining og hele dritten. I fjor fikk vi ikke komme, i år ble det bestemt over hodet på oss.

Skrevet

Jeg er jo lur..Har du ikke stekeovn kan du jo heller ikke bake!! :b

(Men kanskje du kan låne ovn hos fam. eller venner noen timer?)

Det er det som er så teit da vet du at jeg ikke kan.

Skrevet

Men det ble skikkelig foreldrepress i år men grining og hele dritten. I fjor fikk vi ikke komme, i år ble det bestemt over hodet på oss.

Makan. Hva om dere begynner å forsøke å presse dere på og dynger dem ned med planer fra november av. Litt omvendt psykologi?

Hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...