Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke moren og faren din lage maten da? Skjønner godt at du gruer deg, skal heldigvis til mamma og pappa i år igjen og der er det mamma som står for maten :o)

Vi skal ha familieselskap her 3.dag da med svigerforeldre, mamma og pappa, bror og svigerrinne og oldemor. For noen år siden lagde jeg pinnekjøtt, men svigerforeldrene mine pirket i maten, men sa det var godt. De andre årene har jeg servert fisk, men i år driter jeg i svigers og serverer pinnekjøtt allikevel. De sa jo det var godt:o).

Glem det. Mora mi husker ikke hvordan man gjør det og faren min er litt tafatt når det gjelder julemat så det blir meg som må dekke på, pynte, få badet mora mi og lage all maten.

Du skjønner nå hvorfor jeg heller ville vært hjemme. Jeg kan ikke huske sist jeg kom til dekket bord

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

30

• Babette

4

• mariaflyfly

3

• ....AV

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Glem det. Mora mi husker ikke hvordan man gjør det og faren min er litt tafatt når det gjelder julemat så det blir meg som må dekke på, pynte, få badet mora mi og lage all maten.

Du skjønner nå hvorfor jeg heller ville vært hjemme. Jeg kan ikke huske sist jeg kom til dekket bord

Du får piske unga dine litt. De kan gjøre ganske mye av det du akkurat nevnte. Nemlig! ;)

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Men der blir de ikke så gode som de burde hvis man skal ha besøk

Å ja.. Nei da vet jeg ikke.. Men de blir ikke så ille dersom du bare har på lav varme på micron og pakker det inn i kjøkkenhåndkler. da blir de ikke våte o.l.

Skrevet

Jeg gidder ikke lese alle innleggene dine, men hvis du har brødrister så kan du jo fryse ferdig oppskåret brød.

Skrevet

Jeg gidder ikke lese alle innleggene dine, men hvis du har brødrister så kan du jo fryse ferdig oppskåret brød.

Det blir nok til det.

Skrevet

Jeg har bodd her nøyaktig et år uten steikovn og med to stekeplater men nå håper jeg at det blir i orden snart og at jeg får laget den maten jeg vil og at det nye kjøkkenet funker som det skal.

En brukt hybelkomfyr med to plater og en liten stekeovn får du omtrent gratis på finn.no og zett.no (rubrikkannonser).

Skrevet

En brukt hybelkomfyr med to plater og en liten stekeovn får du omtrent gratis på finn.no og zett.no (rubrikkannonser).

Det er det jeg har og den er helt ubrukelig til julemiddag og baking :o)

Skrevet

Hvis du ikke kan huske sist du kom til deket bord, burde de voksne ungene dine skamme seg.

Skrevet

Hvis du ikke kan huske sist du kom til deket bord, burde de voksne ungene dine skamme seg.

Jeg har ikke vært hjemme hos dem. Dattera mi lette som en gal etter passende leilighet men fant ikke. Det er faktisk til å grine av og det er ikke tull engang :o(

Skrevet

Jeg har ikke vært hjemme hos dem. Dattera mi lette som en gal etter passende leilighet men fant ikke. Det er faktisk til å grine av og det er ikke tull engang :o(

Nei, men de burde komme hjem til deg og varte deg opp en gang i blant. Skulle bare mangle.

Skrevet

Nei, men de burde komme hjem til deg og varte deg opp en gang i blant. Skulle bare mangle.

Nei men da venter de oppvartning for de er så slitne skjønner du *himler med øya*

Skrevet

Nei men da venter de oppvartning for de er så slitne skjønner du *himler med øya*

Det er vel her tekstmeldingsmannen kommer inn i bildet? Kanskje han vil lage noe ekstra godt til deg og be deg på besøk til dekket bord?

Skrevet

Det er vel her tekstmeldingsmannen kommer inn i bildet? Kanskje han vil lage noe ekstra godt til deg og be deg på besøk til dekket bord?

Jeg besøker gjerne tekstmeldingsmannen jeg og da skal jeg ikke løfte en finger :o)

Skrevet

Jeg besøker gjerne tekstmeldingsmannen jeg og da skal jeg ikke løfte en finger :o)

Får håpe det er noe på ham som løfter seg da! Fingeren er det ikke så farlig med.

Skrevet

Jeg vil jo tro det i hvertfall er en eller annen stor bensinstasjon som har åpen, det er det vel alltid? Det er jo bare å spørre.

Ellers kan du jo be noen (f.eks. et av barna) om å bake rundstykker som du kan tine i mikrobølgeovnen.

Skrevet

Dersom du fryser ferskt brød så blir det faktisk godt når du tiner det. Bare varm det på rist i en tørr kasserolle. Det gjør jeg på hytta. :o)

Skrevet

Jeg vil jo tro det i hvertfall er en eller annen stor bensinstasjon som har åpen, det er det vel alltid? Det er jo bare å spørre.

Ellers kan du jo be noen (f.eks. et av barna) om å bake rundstykker som du kan tine i mikrobølgeovnen.

Dattera mi kan mye altså men mat kan hun ikke lage :o) og jeg tror aldri hun har bakt i hele sitt liv.

Skrevet

Dersom du fryser ferskt brød så blir det faktisk godt når du tiner det. Bare varm det på rist i en tørr kasserolle. Det gjør jeg på hytta. :o)

Det kan jeg også prøve, jeg har en smørbrødgrill.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...