Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

30

• Babette

4

• mariaflyfly

3

• ....AV

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Evt. kjøp en brødbakemaskin. Kan fås billig på elkjøp eller qxl.

Skrevet

Jeg besøker gjerne tekstmeldingsmannen jeg og da skal jeg ikke løfte en finger :o)

Jeg skal reise, og har ikke lyst å besøke min tekstmeldingsmann. Hva gjør vi med slike?

Skrevet

Men det ble skikkelig foreldrepress i år men grining og hele dritten. I fjor fikk vi ikke komme, i år ble det bestemt over hodet på oss.

Jeg lurer på om jeg skal leie ut leiligheten til neste år og dra ut og reise. Da presser jeg kanskje døtrene mine til å ta imot meg når jeg kommer tilbake. Kunne vært ålreit det. Vil gjerne forsøke lykken i Australia.

Skrevet

Evt. kjøp en brødbakemaskin. Kan fås billig på elkjøp eller qxl.

Det har jeg tenkt på, den lager akkurat små nok brød. Jeg har kick på elektriske varer, har til og med elektrisk potetskreller ;o)

Skrevet

Jeg skal reise, og har ikke lyst å besøke min tekstmeldingsmann. Hva gjør vi med slike?

Driter i dem ;o) Tenkte du å skippe ham for godt eller?

Skrevet

Jeg lurer på om jeg skal leie ut leiligheten til neste år og dra ut og reise. Da presser jeg kanskje døtrene mine til å ta imot meg når jeg kommer tilbake. Kunne vært ålreit det. Vil gjerne forsøke lykken i Australia.

Ja, det synes jeg du skulle gjøre nå som du har mulighet. Australia er et spennende land. Reis, reis :o)

Skrevet

Driter i dem ;o) Tenkte du å skippe ham for godt eller?

Nei egentlig ikke, men bare se det an for en stund. Han må bestemme seg.

Skrevet

Ja, det synes jeg du skulle gjøre nå som du har mulighet. Australia er et spennende land. Reis, reis :o)

Jeg er egentlig halvt på vei, men har ikke helt bestemt om det blir California eller Australia.

Skrevet

Nei egentlig ikke, men bare se det an for en stund. Han må bestemme seg.

Siden jeg fikk 18 stykk sms i går så er jeg rolig i dag. Kanskje han ikke har mer penger på kortet *fnis*

Jeg har bedt meg sjøl til ham mellom jul og nyttår jeg. Og da får han ikke flere sjanser uansett.

Skrevet

Jeg er egentlig halvt på vei, men har ikke helt bestemt om det blir California eller Australia.

Australia høres mye mer spennende ut og dessuten så venter de på jordskjelv i California.

Du må dra dit og så må du dole der nede :o)

Skrevet

Spiser du ferskt brød hver dag?

Før gikk det et brød om dagen så da var det alltid ferskt. Men jeg er litt sær så jeg spiser bare ferskt brød men minstemann spiser de to andre dagene. Da lar jeg være å spise.

Skrevet

Siden jeg fikk 18 stykk sms i går så er jeg rolig i dag. Kanskje han ikke har mer penger på kortet *fnis*

Jeg har bedt meg sjøl til ham mellom jul og nyttår jeg. Og da får han ikke flere sjanser uansett.

Så mange får ikke jeg, men han ringte meg i kveld og vi snakket lenge sammen. Jeg reiser snart og skal se på noe annet enn treige nordmenn de neste ukene.

Skrevet

Australia høres mye mer spennende ut og dessuten så venter de på jordskjelv i California.

Du må dra dit og så må du dole der nede :o)

Jeg kan godt dole hvor som helst. Ja jeg tror jeg drar snart til Australia og undersøker terrenget dernede, så lei som jeg er av mørke og kulde her.

Skrevet

Så mange får ikke jeg, men han ringte meg i kveld og vi snakket lenge sammen. Jeg reiser snart og skal se på noe annet enn treige nordmenn de neste ukene.

Din heldiggris, jeg er skikkelig misunnelig :o)

Skrevet

Jeg kan godt dole hvor som helst. Ja jeg tror jeg drar snart til Australia og undersøker terrenget dernede, så lei som jeg er av mørke og kulde her.

Ja, det hadde jeg gjort. Tenk så spennende da. *fniser* de tror sikkert at du er en ekte viking.

Skrevet

Ja, det hadde jeg gjort. Tenk så spennende da. *fniser* de tror sikkert at du er en ekte viking.

Ja det er jeg jo.

Skrevet

Selvfølgelig

Jeg er etterkommer av vikingene som seilet fra Norge og fant seg et annet bosted. Kanskje jeg har det i genene å vandre rundt og lete etter nye bosteder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...