Gå til innhold

Kult - endelig noen med litt guts :-)

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

13

• flisa

3

• tiliti

2

• favn

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Leste det samme, men satt igjen med spørsmålet om ALLE ungdommene ble kastet av bussen, det virket jo slik? Utenom dem som ble med tilbake til busselskapet da... Fyttikatta hvor sint jeg hadde blitt om en surmaget bussjåfør hadde kastet gutten min av skolebussen fordi om noen av ungdommene laget bråk!

DA skulle det blitt bråk da!!

Skrevet

hehehe, fabelaktig :-)

Har blitt kastet av bussen en gang jeg også i min pure ungdom. Ikke skolebussen eller noe da, men en nattbuss. Vi var nok ikke helt edru, og ganske høylydte.

Skrevet

Leste det samme, men satt igjen med spørsmålet om ALLE ungdommene ble kastet av bussen, det virket jo slik? Utenom dem som ble med tilbake til busselskapet da... Fyttikatta hvor sint jeg hadde blitt om en surmaget bussjåfør hadde kastet gutten min av skolebussen fordi om noen av ungdommene laget bråk!

Det er jo umulig å skille akkurat hvem som lager bråk, samtidig som man skal være oppmerksom sjåfør for et så stort kjøretøy.

Jeg ville mye heller at mitt barn (selv om det var "uskyldig") ble kastet av en gang eller to, hvis det økte trafikksikkerheten på fremtidige kjøreturer i dagene og årene videre.

Det er farlig å kjøre når noen oppfører seg slik som det stod beskrevet.

Skrevet

Det stod at det var bare 14 -16 åringer der. Hadde det vært en 7 eller 8 åring der hadde han garantert ikke blitt kastet av. :-)

Skrevet

Men du skal ikke se bort fra at alle faktisk bråkte.

Skrevet

Det stod at det var bare 14 -16 åringer der. Hadde det vært en 7 eller 8 åring der hadde han garantert ikke blitt kastet av. :-)

Han er 14!

Skrevet

Det er jo umulig å skille akkurat hvem som lager bråk, samtidig som man skal være oppmerksom sjåfør for et så stort kjøretøy.

Jeg ville mye heller at mitt barn (selv om det var "uskyldig") ble kastet av en gang eller to, hvis det økte trafikksikkerheten på fremtidige kjøreturer i dagene og årene videre.

Nei, at de greie barna skal lide for noe de ugreie finner på, er ikke rettferdig. Hva lærer de greie av det da? At konsekvensene er de samme uansett hvordan de oppfører seg. Dessuten er mange bussjåfører ufattelig sure! (Sier ikke nødvendigvis at denne er det da..)

Skrevet

Han er 14!

Og bråker selvsagt aldri..? Det er bare de andre ;-)

Skrevet

Nei, at de greie barna skal lide for noe de ugreie finner på, er ikke rettferdig. Hva lærer de greie av det da? At konsekvensene er de samme uansett hvordan de oppfører seg. Dessuten er mange bussjåfører ufattelig sure! (Sier ikke nødvendigvis at denne er det da..)

Du skal være glad for at han ikke brukte mye tid og energi på å finne ut HVILKE av barna som brpkte, da er det mulig ikke alle hadde hatt barna sine lenger. Kort, grei og trafikksikker handlig!

Skrevet

Og bråker selvsagt aldri..? Det er bare de andre ;-)

Nei, han bråker ikke noe særlig faktisk, han er en usedvanlig gutt!

Skrevet

Nei, han bråker ikke noe særlig faktisk, han er en usedvanlig gutt!

Heldig for deg og han. Uansett så vil også han og du være tjent med at bussjåføren kjørte bussen med bråkete ungdom og var trafikk farlig.

Skrevet

Heldig for deg og han. Uansett så vil også han og du være tjent med at bussjåføren kjørte bussen med bråkete ungdom og var trafikk farlig.

Ja, jeg ser jo det poenget! Men han lider jo allerede endel på skolen fordi noen av klassekameratene er ekstremt bråkete. Ikke sjelden kommer han hjem med hodepine. Vil ikke at han skal lide mer enn "nødvendig" pga av andres tull og tøys!

Skrevet

Den innstillingen har sikkert foreldrene til de verste bråkerne også.

Skrevet

Ja, jeg ser jo det poenget! Men han lider jo allerede endel på skolen fordi noen av klassekameratene er ekstremt bråkete. Ikke sjelden kommer han hjem med hodepine. Vil ikke at han skal lide mer enn "nødvendig" pga av andres tull og tøys!

Skjønner tankegangen din. Men slik er det jo desverre verden. Vi "lider" jo alle på en eller annen måte fordi enkelte ikke klarer å oppføre seg.

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche
Skrevet

Helt enig. Dessuten så var det store elever 14-16 og da er det jo ikke noe problem, vil jeg si.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...