Gå til innhold

Har noen prøvd damebeger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spar oss for å gå på offentlige toaletter for å skylle den i vasken da.!

En av de tinga som gjorde at jeg fikk lyst til å prøve, er nettopp at det skal være nok å tømme dem morgen og kveld. Og da er jeg som regel hjemme og ikke på offentlige toalett, så du skal slippe å bekymre deg.

Uavhengig av det så vil jeg tro at de fleste ville velge å tømme dem i de offentlige toalettene og ikke i vaskene... Men det ville kanskje du ha gjordt?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lurulf

7

• flisa

5

• Atene

4

• mariaflyfly

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

En av de tinga som gjorde at jeg fikk lyst til å prøve, er nettopp at det skal være nok å tømme dem morgen og kveld. Og da er jeg som regel hjemme og ikke på offentlige toalett, så du skal slippe å bekymre deg.

Uavhengig av det så vil jeg tro at de fleste ville velge å tømme dem i de offentlige toalettene og ikke i vaskene... Men det ville kanskje du ha gjordt?

Å tømme den, skjer vel i do, men den blir jo ikke ren av det, og må skylles i vasken. Men jeg ser ikke problemet. Noen som pleier å legge hendene nedi vasken når de vasker dem? Og så mye ekle ting som likevel er på offentlige doer, så er ikke litt mensenblod i vasken det verste.

Skrevet

Må de ikke skylles da? - man tømmer dem vel ikke bare......med levra blodklumper og sånn og så stapper den inn igjen? Jeg vet jo ikke - men jeg ser for meg at vasken er det rette stedet da...

eller skyller du den i do? ;Þ

Skrevet

Å tømme den, skjer vel i do, men den blir jo ikke ren av det, og må skylles i vasken. Men jeg ser ikke problemet. Noen som pleier å legge hendene nedi vasken når de vasker dem? Og så mye ekle ting som likevel er på offentlige doer, så er ikke litt mensenblod i vasken det verste.

jeg ser for meg (jeg ser for meg mye...) at når man skyller den, så spruter det lett opp uttynnet blod og gørr rundtomkring....

Skrevet

jeg ser for meg (jeg ser for meg mye...) at når man skyller den, så spruter det lett opp uttynnet blod og gørr rundtomkring....

hehe du behøver ikke bruke høytrykkspyleren :o)

Skrevet

Må de ikke skylles da? - man tømmer dem vel ikke bare......med levra blodklumper og sånn og så stapper den inn igjen? Jeg vet jo ikke - men jeg ser for meg at vasken er det rette stedet da...

Nå skal jeg betro deg noe som du kommer til å synes er skikkelig ekkelt:

Hver gang jeg har skiftet tamponger på offentlige toaletter, så har jeg vasket hendene mine etterpå!!!

Tenk det, du har nok brukt offentlig toalett der mensblod fra andre kvinners fingre har dryppet ned i vasken. Gosh'a meg, får du mareritt nå, eller?

Siden jeg ennå ikke har fått lady-compen min ennå, så har jeg ikke erfaring på området enda, men jeg kan komme med nærmere detaljer senere så du kan få mer å grøsse over.

Skrevet

Dø, jeg spiser spagetti a la capri og nå mistet jeg matlysten altså

Skrevet

Dø, jeg spiser spagetti a la capri og nå mistet jeg matlysten altså

Spiste du spagettien fra vasken på et offentlig toalett, da?

Skrevet

Spiste du spagettien fra vasken på et offentlig toalett, da?

Men fargen lignet i tankene mine.

Skrevet

Men fargen lignet i tankene mine.

*LOL*

Du får ta lærdom av det og ligge unna DOL til du er ferdig med middagen ;)

Skrevet

Hver gang jeg har skiftet tamponger på offentlige toaletter, så har jeg vasket hendene mine etterpå!!!

Tenk det, du har nok brukt offentlig toalett der mensblod fra andre kvinners fingre har dryppet ned i vasken. Gosh'a meg, får du mareritt nå, eller?

Siden jeg ennå ikke har fått lady-compen min ennå, så har jeg ikke erfaring på området enda, men jeg kan komme med nærmere detaljer senere så du kan få mer å grøsse over.

*lol*

Jeg er ikke så skvetten som du tror! :-)

Gjest Triangle
Skrevet

Tja, hvis man har en vannflaske i veska, kan man jo skylle på do inne i båsen, og ikke i vasken.

Men å dyppe begeret NEDI doskåla er ikke så aktuelt, nei :-) *LOL*

Gjest Triangle
Skrevet

Jeg synes det er bra, men det var en del styr med å sette det inn riktig i starten. Og den tuppen må klippes av, ellers er det ubehagelig når man sitter, beveger seg osv.

Man merker omtrent ikke at man har mensen, og det tørker ikke ut skjeden slik som en tampong gjør.

Skrevet

Duh - er det noen som har erfaring med kraftig mens og offentlige steder (les: hotellrom) så er det Flisa... ;o) *Dukker*

Skrevet

*Hyler av latter* Og jeg sitter i skranken min kjære Flis!

Skrevet

*lol*

Jeg er ikke så skvetten som du tror! :-)

Åjoda, det er du sikkert!

*Nysgjerrig* Hva er det Lillemus hinter om angående deg og hotellrom da?

Skrevet

Jeg synes det er bra, men det var en del styr med å sette det inn riktig i starten. Og den tuppen må klippes av, ellers er det ubehagelig når man sitter, beveger seg osv.

Man merker omtrent ikke at man har mensen, og det tørker ikke ut skjeden slik som en tampong gjør.

Har du keeper'en eller diva'en? Jeg lurer med andre ord på om det blir nødvendig å klippe av tuppen på Diva-cup også, for på bildene har jo keeper mye lenger tupp enn diva.

Skrevet

Er det mer motbydelig enn tampong og bind? Blodet er jo ditt eget, ikke sant?

Jeg syns kanskje det er litt ekkelt å tenke på jeg også, men jeg sliter mye med sopp ved hver mens, uansett om jeg bruker tampong eller bind.

Derfor tenkte jeg det kanskje var et greit alternativ.

Selv synes jeg det ikke høres mer motbydelig ut enn å ta ut blodige tamponger på skikkelig dårlige dager...og avogtil så har ikke blodet trengt gjennom bindet men står liksom og ligger oppå bindet og du er uheldig og kommer an'i liksom....æsj...like "ekkelt" begge deler vel?

Har ikke forsøkt begeret men kunne sikkert tenkt meg å prøve det etter graviditeten.

Gjest Også plaget av sopp
Skrevet

Er det mer motbydelig enn tampong og bind? Blodet er jo ditt eget, ikke sant?

Jeg syns kanskje det er litt ekkelt å tenke på jeg også, men jeg sliter mye med sopp ved hver mens, uansett om jeg bruker tampong eller bind.

Derfor tenkte jeg det kanskje var et greit alternativ.

Hmmmm, kanskje det er en ide å prøve? Jeg sliter også med sopp. Kan ikke bruke tampong eller vanlige bind. Eneste som går er Saba sine bind. Og de er jo ikke akkurat nette å gå med....

Dette må tenkes litt mer på, ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...