Alill1365380691 Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Jul overalt, det er liksom forventet at alle skal glede seg til jul.smile og glede seg til å være sammen med familien. Hva med meg da? Og alle andre som ikke har så gode minner om julen? Føler meg så ekstra trist og ensom i denne tiden....Vil bare spole forbi hele desember måned....Men istedet må jeg være hjemme med familien og late som om alt er bra,mens jeg egentlig bare klarer å tenke på hva som skjuler seg under fasaden! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Hei, der var du igjen, jo :-) Spurte etter deg på"meldinger" i går, eller når det var. Bare lurte på hvordan det gikk. Det er mange som hater julen fordi de har dårlige minner eller problematisk forhold til familien, så sånn sett er du ikke alene. Hvis det er noen trøst... 0 Siter
Alill1365380691 Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Skrevet 16. desember 2004 Hei, der var du igjen, jo :-) Spurte etter deg på"meldinger" i går, eller når det var. Bare lurte på hvordan det gikk. Det er mange som hater julen fordi de har dårlige minner eller problematisk forhold til familien, så sånn sett er du ikke alene. Hvis det er noen trøst... Har skrevet mail til deg 0 Siter
Gjest Ulla74 Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Kan jeg spørre om hvor gammel du er? Må du fortsatt være sammen med familien i julen? Jeg har heller ikke så gode minner fra jul hjemme med min egen familie. Men etter å ha blitt voksen, så har jeg valgt å lage min egen jul med mine egne tradisjoner og da har jeg faktisk klart å få det ganske hyggelig alikevel. 0 Siter
Alill1365380691 Skrevet 16. desember 2004 Forfatter Skrevet 16. desember 2004 Kan jeg spørre om hvor gammel du er? Må du fortsatt være sammen med familien i julen? Jeg har heller ikke så gode minner fra jul hjemme med min egen familie. Men etter å ha blitt voksen, så har jeg valgt å lage min egen jul med mine egne tradisjoner og da har jeg faktisk klart å få det ganske hyggelig alikevel. Hei....Jada bare til å spørre,jeg er 19 og det er stor forventning om å være hjemme.Tror moren min hadde blitt veldig syk om jeg ikke kom.At det skal være så vanskelig...? Takk for svar...Alltid godt å få tilbakemelding.... 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Har skrevet mail til deg Nå har du fått også :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.