Gå til innhold

Har fått så mangen diagnoser...hva skal jeg tro?


Alill1365380691

Anbefalte innlegg

Alill1365380691

HAr fått diagnose på diagnose....Synes det er vanskelig å vite om jeg skal ta det på alvor.Noe føler jeg stemmer mens andre er helt uforståelige....Synes det er dårlig gjort å bare sette nye diagnoser uten å forklare hvorfor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er helt enig. En ting er å få en diagnose, en annen ting er å vite hva som ligger bak dem. Feks så lurer jeg på om behandleren tenker at slik jeg er i terapisituasjonen, slik er jeg ellers også !.Terapi kan være svært ubehagelig og ofte sitter jeg helt forknytt, skjelver og klarer ikke å møte blikket til den jeg snakker med.Lett å tro at jeg derfor er slik blant alle andre også. Vanskelig å tro på visse diagnoser når jeg vet at behandleren aldri har observert meg i noen annen setting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med aa be om aa faa en grundig forklaring av dine diagnoser? kanskje det vil gjoere forvirringen mindre, evt foere til at misforstaaelser rettes opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...