Gå til innhold

Noen forslag til mannen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke anelse om hva jeg skal kjøpe til mannen min på 33 år!

Har ikke lyst til å kjøpe klær,men noe spesielt som han vil huske ;o)

Han er ikke særlig sportslig av seg( kun via tv),liker å lage mat(har kokkeskjorte),spille dart,er røff og en utadvendt type.

Godlukter har han en haug av.Verktøy også ,selv om han ikke alltid vet hvordan det skal brukes ;o)

Noen supre tips her??

Blæh...han sier han har funnet noe kjempespesielt til meg.....

Skrevet

Hva med en skikkelig god kokkekniv , evt. med navnet hans inngravert? (så det forslaget i et annet svar her på dol en gang)

Mvh

Skrevet

Liker han gadgets? Bruker han pc mye/opptatt av pc'n?

Hva slags prisklasse tenkte du?

Skrevet

Hva med en skikkelig god kokkekniv , evt. med navnet hans inngravert? (så det forslaget i et annet svar her på dol en gang)

Mvh

Joda ideen var grei,bare at vi investerte i en skikkelig dyr en for to mnd. siden ;o)

Andre ideer?

Skrevet

Liker han gadgets? Bruker han pc mye/opptatt av pc'n?

Hva slags prisklasse tenkte du?

Tja,han har jo til tider blitt hekta på spill.

Men;han jobber med pc 9-13 timer i døgnet og nakken er ikke akkurat god for tiden.

Prisen er ikke det viktigeste ,bare ikke mere enn 2000;

Skrevet

Hva med flysimulator? Hvis han liker sånt, da.

Mannen min er hekta på flysimulator, og pleier å få med seg nye versjoner når de kommer. ;) Han sitter ofte oppe og flyr om kvelden, mens jeg doler her nede... ;)

Er ikke helt sikker på prisen, men det kan jo undersøkes.

skorpionfisken
Skrevet

En flott Blazer, med skjorte og slips til. Bukse kanskje som matcher.

Skrevet

en halv gris? :)

Et sjekkhefte med ting du vil gjøre med/for han...

Skrevet

Tja,han har jo til tider blitt hekta på spill.

Men;han jobber med pc 9-13 timer i døgnet og nakken er ikke akkurat god for tiden.

Prisen er ikke det viktigeste ,bare ikke mere enn 2000;

Hmm... sitter han ved dataen så mye ønsker du nok ikke spilltips som gjør han sitter foran dataen enda mer da antar jeg :) Har han en god duffelcoat? Sånn gammeldags type? Ipod eller mp3 spiller? Kanskje han trenger ny keyboard/mus som er mer ergometrisk riktig siden han tilbringer så mye tid der, de riktig bra kan du få for sånn 800 og oppover. Trenger han oppgraderinger til maskinen? (Skjermkort, mer ram, ny harddisk)

Hjemmelaget hefte hvor du skriver feks 'Ikke være sur' 'Gi deg frokost på sengen' 'Lage ordentlig god middag til oss med dessert' etc - så han kan bruke en og en billett i løpet av året (feks når dere krangler så drar han bare opp 'ikke være sur' kortet :P)

Hm.. finnes masse gadgets, finnes nytt magasin som heter "gadgets"..kanskje det hadde vært noe for ham? Abb? Evt bla i det for å få ideer. Lykke til iallefall :)

Skrevet

....

jeg skrev nettopp det samme nedenfor!! :D

Skrevet

En halv gris?

Da hadde jeg heller rømt ;o)

Skrevet

Liker han å fotografere? Isåfall kunne abonnement på bladet DigitalFoto kanskje være noe?

Dette magasinet er veldig populært her i huset. (og det er ikke jeg som leser det...)

Skrevet

Et stilig/eksklusivt/morsomt dolokk? Så kan han tenke på julen og deg hver eneste dag!

Er han bil-freak så kan du gi gavekort på "spa-behandling" av bilen hans.

Tur i luftballong.

Noe fint til deg som vil glede han! ;-)

En deilig tv-stol ala "recliner".

Skrevet

En halv gris?

Da hadde jeg heller rømt ;o)

Den bør være død altså! :)

Skrevet

Spander en tur et eller annet sted..., trenger ikke være så dyrt det..., har selv god erfaring med det:-)

Skrevet

Den bør være død altså! :)

Jeg skjønte den skulle være død ;o) Men den ekle lukten av slakt hadde fått meg til å stikke ;-)

Nei, finn på noe mer......delikat:-)

Skrevet

Jeg skjønte den skulle være død ;o) Men den ekle lukten av slakt hadde fått meg til å stikke ;-)

Nei, finn på noe mer......delikat:-)

Skrev jeg ikke om det sjekkheftet da? :)

Full av sjekker som han kan løse inn hvor hun har skrevet diverse ting som; "fotmassasje en halv time" - - "din yndlingskake - baker jeg" - - "sex som du vil" - - - "middag og musikken du liker best" etc. etc.

og han kan da veksle inn NÅR han vil og HVOR MANGE han vil om gangen.

Skrevet

....

jeg skrev nettopp det samme nedenfor!! :D

Hehe, en venninne av meg fortalte at hun hadde laget et sånt, og det var den beste presangen hennes mann noen gang hadde fått. Er du henne? *s*

Skrevet

Skrev jeg ikke om det sjekkheftet da? :)

Full av sjekker som han kan løse inn hvor hun har skrevet diverse ting som; "fotmassasje en halv time" - - "din yndlingskake - baker jeg" - - "sex som du vil" - - - "middag og musikken du liker best" etc. etc.

og han kan da veksle inn NÅR han vil og HVOR MANGE han vil om gangen.

Jaaaa, endelig et ordentlig forslag. Du kan hvis du vil:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...