Gå til innhold

God oppskrift på lussekatter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg? Trenger oppskrift på lussekatter med safran. Og gjerne med kesam i.

Skrevet

den 13. var om manda'n!

Er vel lov å bake lussekatter andre dager også vel... :-)

Skrevet

den 13. var om manda'n!

Jeg vet:) Men bor i Lucia-land, og her spises lussekatter hele advent:)

Skrevet

Er vel lov å bake lussekatter andre dager også vel... :-)

Okeida! :) får lov!

Skrevet

Jeg vet:) Men bor i Lucia-land, og her spises lussekatter hele advent:)

De er nå kjempegode også da. Savner morgene i barnehagen med gløgg og barnehåndbakte Lussekatter :)

Skrevet

Du er klar over at du er litt seint ute :o).

Lag vanlig bolledeig med gurkemeie i, gjerne den med egg i og form til lussekatter.

Skrevet

Jeg så nå at du skrev med kesam i, men kan du ikke bare bytte ut litt av melken med kesam det går helt sikkert bra.

Skrevet

http://www.tine.no/searchadv/ - skriv inn lussekatter i søkefeltet. Vel å merke ingen oppskrift med kesam i, men...

Heisann! Brukte tine sin lussekatt-oppskrift,og baksten ble riktig så vellykka(byttet riktignok ut halvparten av smøret med kesam). Serverte dem i dag, og skal si de gikk unna!

Takk for hjelpen!

Mvh,

Skrevet

Heisann! Brukte tine sin lussekatt-oppskrift,og baksten ble riktig så vellykka(byttet riktignok ut halvparten av smøret med kesam). Serverte dem i dag, og skal si de gikk unna!

Takk for hjelpen!

Mvh,

Så gøy da! :-)

Men hvilken av de to oppskriftene der brukte du? "Mettes" eller "Amalies"?

Skrevet

Så gøy da! :-)

Men hvilken av de to oppskriftene der brukte du? "Mettes" eller "Amalies"?

Jeg brukte "Amalies", for den tok minst tid(60 min i stedet for 90).

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...