Gå til innhold

Julegave og prislappen på denne til din kjære

Anbefalte innlegg

Wendela1365380791
Skrevet

Vi er i slutten av 30-årene. HAN får stort sett klær av meg, bruker vel en 1000-1500 kr. JEG får alltid smykker, han har bommet på klærne SÅ mange ganger, kjøper alltid str 36 og slikt, enda jeg har sagt at det er for lite... Men han liker å kjøpe smykker, synes vel at det ikke er "penger ut av vinduet", jeg liker å få det!

mvh

Såklart Pås, alle damer liker å få smykker, eller andre personlige ting. Når det i tillegg er gjort fordi han vil gi deg det, er det jo slik det skal være :-)

Syntes det er flott når det er som hos dere. Jeg føler meg som en idiot, som har gitt min det han vil ha, men aldri får det jeg har ønsket meg.

Han har rett og slett ikke hørt etter - før når jeg prøvde. Når han har prøvd, så har jeg omtrent sagt med teskje hva jeg IKKE vil ha, men tror du ikke at den gangen, var det akkurat det jeg fikk.

Men siden han dengang gjorde noe, så holdt jeg munn og gikk med dette grusomme smykket som lugget som f...og var stygt. Det var tross alt noe han hadde gjort for meg tenkte jeg.

For å si det sånn da. Det hadde vært bedre med en bukett blomster, med et kjærlig og omteksomt kort ved siden av.

Jeg vil ikke ha noe, bare for at det står at det er fra han. Da kan jeg kjøpe det selv, og eventuellt droppe å løpe byen rundt for hans del. Men da er vitsen med det hele borte.

Vi er som sagt ikke unge, og lever på vann og brød. Da hadde det selvsagt vært helt annerledes, og jeg ville jo da sett ting i forhold til situasjonen.

God jul du som skjønner :)

Skrevet

For en holdning skriver du til meg. Hvorfor det egentlig?

Du beskriver jo akkurat selv hvordan dere har det, OG det er jo slik jeg også kunne tenkt meg å ha det.

Omtanke bak, samt det å unne den andre en personlig ting. Ikke et eller annet som jeg ikke har bruk for en gang. Jeg savner det å bli lyttet til, eller at han ser av seg selv, eller i det minste spør.

Jeg syntes ærlig talt ikke det er for mye å håpe på.

Jeg synes du tillegger dette med gaver altfor stor betydning. Betyr de virkelig så mye for voksne mennesker?

Og kanskje er mannen din redd for å kjøpe noe feil, siden han sier at du aldri blir fornøyd har han kanskje dårlig erfaring som gavekjøper?

Hvis man bestiller en gave på forhånd og ikke blir fornøyd med noe annet, synes jeg hele gavestyret har gått helt av skaftet.

Da kan man like godt sløyfe gaver til hverandre, slik du foreslår.

Og jeg synes mannen din høres litt barnslig ut sånn sett, siden han er så nøye på det.

Jeg fikk en gang et smykke av kjæresten min. Det var ikke min type smykke i det hele tatt, men jeg elsker det. Fordi jeg fikk det av ham.

Skrevet

Jeg (snart 23) kjøper til opphavet (45 og 50) og svigers (58 og 59) til ca 250 pr.person. Noen ganger får de separate gaver, andre ganger sammen. Kommer an på ønsker og ideer. Gubben (38) får gave til ca 1500-2000, Knotten (snart 4) får gave til 2-3000, bestekameraten min (29) får til ca 750-1000, andre venner til 150-200. Tanteunger og søskenbarn (3 mnd-11 år) får til 150-200

I år har gubben tatt på seg spanderbuksene og kjøpt diamantanheng til over 6000 til sin kjære. Han får fjellsko ;-)

Wendela1365380791
Skrevet

Jeg (snart 23) kjøper til opphavet (45 og 50) og svigers (58 og 59) til ca 250 pr.person. Noen ganger får de separate gaver, andre ganger sammen. Kommer an på ønsker og ideer. Gubben (38) får gave til ca 1500-2000, Knotten (snart 4) får gave til 2-3000, bestekameraten min (29) får til ca 750-1000, andre venner til 150-200. Tanteunger og søskenbarn (3 mnd-11 år) får til 150-200

I år har gubben tatt på seg spanderbuksene og kjøpt diamantanheng til over 6000 til sin kjære. Han får fjellsko ;-)

Ser man det ja, en mann som unner dama si litt

:-)

Jeg regner da med at det er noe han vil gi deg, og at du ikke har mast deg til det. Han har spurt hva du ønsker deg eller? Har han funnet det på selv?

Ikke var du gamle dama heller, så litt må han vel ha spart (kanskje) for å glede deg med dette.

Jaja, i år blir det i grunn greit. Ingenting fra meg - den saken er klar.

Skrevet

Ser man det ja, en mann som unner dama si litt

:-)

Jeg regner da med at det er noe han vil gi deg, og at du ikke har mast deg til det. Han har spurt hva du ønsker deg eller? Har han funnet det på selv?

Ikke var du gamle dama heller, så litt må han vel ha spart (kanskje) for å glede deg med dette.

Jaja, i år blir det i grunn greit. Ingenting fra meg - den saken er klar.

Jeg har ikke mast, men han har fått klare hint. Hehe. Han er noe eldre enn meg, så han har sluppet å spare så lenge. Det har sine fordeler det også ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...