Gå til innhold

Hva skal vi gjøre på nyttarsaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg sitter her og søker litt på nettet etter informasjon til hva vi kan gjøre på nyttårsaften. Vi har ikke mangler på inivtasjoner, men det er bare til par som har barn og siden vi ikke har det og er i gang med prøverør så er det et litt sårt tema. Barn tar jo all oppmerksomhet og de er jo med hele nyttårsaften. Vi lurte på å reise til utlandet. Men butikkenen er jo stengt. På fjellet begynner det å bli fullt. Har noen noe forslag.

Takk!!

Skrevet

Ta inn på hotell for natten/helgen? Må vel ikke reise alt for langt for det...? :) Sjekk hoteller på nett i området der dere bor/naboområdene (innen 2timers radius feks?)

Skrevet

Ta et nyttårscruise med DFDS.

Eller lån/lei en hytte hvor dere kan kose dere sammen, med fyr på peisen, litt vin og kos.

Ellers er det jo ikke noe i veien for å behandle nyttårsaften som en hvilken som helst annen dag, da. Det er ingenting som tilsier at man på død og liv må ha det morsommere på nyttårsaften enn på alle andre dager i året.

Jeg har droppet nyttårsfeiring flere ganger, og det har vært ganske deilig. Hvis jeg ikke har noe å gjøre som jeg virkelig gleder meg til, lar jeg heller være. Da koser jeg meg hjemme med film, spill el.l.

Skrevet

Vet ikke hvor i landet dere er, men å reise til f.eks. Strømstad i Sverige om dere er på Østlandet.

Hotell Laholmen er kjempekoselig og kan ikke tenke meg det er et sted med barn på nyttårsaften.

Da får dere også handla for butikkene på Svinesund er åpne hver dag hele året.

Gjest skjønner ikke
Skrevet

Er det så jævlig viktig å finne på noe kjempekult på nyttårsaften da? Særlig hvis du har invitasjon i tillegg.

Hvorfor må "alle" lage hysteri ut av den dagen?

Skrevet

Er det så jævlig viktig å finne på noe kjempekult på nyttårsaften da? Særlig hvis du har invitasjon i tillegg.

Det var da ikke snakk om hysteri. De hadde lyst til å gjøre noe annerledes siden det var nyttårsaften, men hadde ikke lyst til å feire kun med andre som hadde barn.

Tror nok bare de ville ha noen nye ideer. :)

Gjest skjønner ikke
Skrevet

Det var da ikke snakk om hysteri. De hadde lyst til å gjøre noe annerledes siden det var nyttårsaften, men hadde ikke lyst til å feire kun med andre som hadde barn.

Tror nok bare de ville ha noen nye ideer. :)

ok

Skrevet

Hvis du ikke skjønner dette så skjønner ikke jeg hvorfor du svarte så lite hyggelig svar. Det er ikke så viktig, men var bare ute etter noen tips etter en tøff personlig periode.

Gjest København
Skrevet

Jeg skal på nyttårscruise med DFDS til København. Gleder meg!

Skrevet

Jeg skal på nyttårscruise med DFDS til København. Gleder meg!

Hei

Ja det lurte jeg også på. KOm akkurat på det. God ide!! God tur!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...