Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 36 år. For 20 år siden var jeg sammen med en gutt(samleie) og ble syk etter en ukes tid. jeg fikk blemmer nedentil, feber og det var veldig vondt å late vannet. Jeg var hos legen, og fikk en penicilinkur. Denne kuren reagerte jeg kraftig på (ekstreme magesmerter). Jeg kuttet ut pillene. Etter et par dager følte jeg meg bedre så gikk ikke tilbake til legen. Det som er rart er at jeg aldri etterpå har hatt noe liknende. Jeg har ikke hatt antydning til noen av de ulike symptomene herpes kan gi. Hvis det var herpes, er det ikke vanlig med mer eller mindre hyppige utbrudd? Jeg har levd et liv fyllt av både medgang og motgang, og har fått min dose med stress og påkjenninger. Har nemlig lest at herpes ofte opptrer i stress situasjoner? Jeg har alltid levet sundt og trener regelmessig, hvis det har noen betydning. Har jeg herpes, eler har jeg bekymret meg unødig i tyve år? Vennlig hilsen Matzen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168064-herpes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...