Gå til innhold

Hyggelig juleoverraskelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte nytt tv for et par uker siden. Et fint og flott tv, ikke på Elkjøp eller Expert, men en mye mindre kjede (aner ikke om den er landsdekkende...)

Nå kom det nettopp bud på døra med blomst til oss, og det var en søt jule-bukett med blomster, fra tv-butikken. På kortet stod det takk for handelen, velkommen igjen, osv...

Det syns jeg var et ålreit markedsføringstiltak, jeg ble iallefall veldig glad.

Skrevet

Wow! så koselig.

Da vi kjøpte konebil til meg så lå det en fin blomsterbukett på glinsende nypolert bil. Selgeren tok bilde av oss ved siden av bilen, og en uke etterpå fikk vi kalender med bildet i posten.

Slikt husker en.

Skrevet

Kjøpte oppvaskmaskin for et par uker siden, men ikke fått noen juleblomst....heldig du!

Vi kjøpte på Expert da.

Skrevet

Vi kjøpte hus i juli ett år og fikk champagne (tror jeg det var?) til jul fra eiendomsmekleren. Fikk ikke noe da jeg kjøpte leilighet i fjor, men det var da også en annen mekler.

Skrevet

Wow! så koselig.

Da vi kjøpte konebil til meg så lå det en fin blomsterbukett på glinsende nypolert bil. Selgeren tok bilde av oss ved siden av bilen, og en uke etterpå fikk vi kalender med bildet i posten.

Slikt husker en.

Du har ikke tilfeldigvis kjøpt bil hos en Volvo-forhandler? Har en kamerat som har skuffene fulle av kalendere med bilde av seg selv og diverse biler på. Hehe

Skrevet

Har aldri skjedd. Vi fikk blomster av megler (Postbanken eiendom i Haugesund) da vi hadde skrevet under kontrakten da vi solgte huset. Ellers ingenting. Ikke engang noe fra bilforhandleren etter å ha kjøpt 5 år gammel bruktbil til 260.000

Skrevet

Du har ikke tilfeldigvis kjøpt bil hos en Volvo-forhandler? Har en kamerat som har skuffene fulle av kalendere med bilde av seg selv og diverse biler på. Hehe

Kan stemme det, ja. Men jeg har ikke en Volvo.

Klarer du den gåten?

c",)

Skrevet

Kan stemme det, ja. Men jeg har ikke en Volvo.

Klarer du den gåten?

c",)

Volvoforhandlere selger jo Renault og Land Rover også. I tillegg har de jo til enhver tid endel innbyttebiler inne også. Hjelp meg da ;-)

Skrevet

Volvoforhandlere selger jo Renault og Land Rover også. I tillegg har de jo til enhver tid endel innbyttebiler inne også. Hjelp meg da ;-)

Bilen er en Renault. Flink bisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...