Gå til innhold

I morgen blir en trist dag


Soria

Anbefalte innlegg

Da er "alle" på julebord på dagavdelingen utenom meg. Jeg føler meg allerede fryktelig alene.

Jeg kunne meldt meg på, men har ikke klart verken den sosiale biten eller noe annet på en stund. Jeg fikk aldri bestilt den frisørtimen jeg skrev på huskelista mi for halvannen måned siden. Jeg har ikke orket å prøve penklærne for å se om de passer ennå og langt mindre kjøpe noe nytt. Det er de friskeste og de sykeste som kan gå på julebord. De som bryr seg om å være sosiale og fine og de som ikke bryr seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *ikkjesåsint*

Jeg skal ikke på noe julebord jeg heller Soria, det blir mange hjemmedager for noen av oss. Jeg synes denne vinteren er lang allerede.

eg sitter her også aleine, føler alle skal på julebord..

noken her som er bruker av amalie skram huset i bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...