Gå til innhold

så e d jul igjen...

Anbefalte innlegg

Alle e så gla for nu e d jul.D e vist bare æ som ikke glæder mæ...føler mæ så aleina her i den store verden...E bare trist inne i mæ,selv om alle andre oppfatter mæ som glad og positiv!Har mest lyst t å sette mæ ned å skrik,men får d ikke t.Sånn har d alltid vært helt fra æ va liten.Men d ble værre etter at æ blei voldtatt for 4 år siden.Da raste allt sammen.Etter det har æ hele tiden prøvd å bygge mæ opp igjen,men til ingen nytte...Vet ikke ka æ skal gjøre mer eller kæm æ skal støtte mæ til.Familien stiller jo ikke opp,å de fleste av vennan mine skygga banen da rettsaken mot voldtektsmannen kom opp for 3år siden.Det er ganske tøft å gjennom gå 3 rettsaker uten at familie og venner stiller opp.Æ va bare 18 år den første gangen æ møtte i retten.Trudde alt skulle bli bedre da han endelig ble dømt,men...Nu e æ 21år å ingen ting har forandra sæ!E så fortvilt...Har vært hos flere psykologer som ikke har fungert.Har også vært innlagt 4 ganger på psykiatrisk sykehus uten at de kunne hjelpe meg så mye.Nå har jeg endlig fått en ny psykolog som jeg har følelsen av at kanskje kan komme til å hjelpe,men er usikker.D e jo så mange som har svikta...

Men selv om æ har det tøft sjøl så har æ lyst t å hjelpe andre.Har så lyst t å komme ut å snakke me andre ungdomma.Har så lyst t å fortelle om mine egne erfaringer sånn at æ kanskje på den måten kan hjelpe andre som har d vondt.Har lyst t å få sakt d at psykiatrien ikke nødvendigvis er slik som de tror!Man trenger faktisk ikke å være gal for å bli innlakt på psykitrisk sykehus!Har en følelse av at mange tror at man må være gal for å bli d, men d stemmer jo ikke.

E d noen som har et forslag til mæ om hvordan æ kan få til et slikt prosjekt?Å få komme fysisk til skoler ol.for å få fortelle min historie mener æ.

Vær så snill å svar mæ...Vil ikke at andre skal få livene sine ødelagt slik som mitt har blitt ødelagt...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/168089-s%C3%A5-e-d-jul-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg følte egentlig bare for å sende noen ord jeg.. kan desverre ikke hjelpe deg med prosjektet ditt da men..! Bare kjenner meg litt igjen i det du skriver!

Håper du får brukt dine ressurser :) LYKKE TIL!

Takk skal du ha:)

Føler mæ bare så hjelpesløs...har så lyst til å hjelpe andre,men vet ikke helt hvordan æ skal gå fram...vet jo heller ikke om æ har krefter nok sjøl til å hjelpe andre,men synes at det er verdt et forsøk.

Sender ut en stor klem til de som trenger d og vil ha en:)

soya1365380375

Takk skal du ha:)

Føler mæ bare så hjelpesløs...har så lyst til å hjelpe andre,men vet ikke helt hvordan æ skal gå fram...vet jo heller ikke om æ har krefter nok sjøl til å hjelpe andre,men synes at det er verdt et forsøk.

Sender ut en stor klem til de som trenger d og vil ha en:)

Skulle ønske jeg hadde krefter... Føler at jeg har mye å gi, men med en sønn på 6 mnd har jeg nok av andre ting å henge fingrene i! Og det er veldig bra, for da går tiden og jeg har ting å glede meg over i hverdagen igjen! Har ikke vært mye av det de siste åra..

Men uansett.. Er her jeg om du skulle ha behov for å taste litt innimellom! :)

Stor klem til deg!

Skulle ønske jeg hadde krefter... Føler at jeg har mye å gi, men med en sønn på 6 mnd har jeg nok av andre ting å henge fingrene i! Og det er veldig bra, for da går tiden og jeg har ting å glede meg over i hverdagen igjen! Har ikke vært mye av det de siste åra..

Men uansett.. Er her jeg om du skulle ha behov for å taste litt innimellom! :)

Stor klem til deg!

Takk for at du er her.Vet va du snakker om når det gjelder sønnen din.Har ingen barn selv,men er veldig glad i dyr,å hadde det ikke vært for at æ har dyrene mine å holde på med om dagen vet jeg ikke hva jeg skulle gjort..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...