Kathla Skrevet 16. desember 2004 Skrevet 16. desember 2004 Alle e så gla for nu e d jul.D e vist bare æ som ikke glæder mæ...føler mæ så aleina her i den store verden...E bare trist inne i mæ,selv om alle andre oppfatter mæ som glad og positiv!Har mest lyst t å sette mæ ned å skrik,men får d ikke t.Sånn har d alltid vært helt fra æ va liten.Men d ble værre etter at æ blei voldtatt for 4 år siden.Da raste allt sammen.Etter det har æ hele tiden prøvd å bygge mæ opp igjen,men til ingen nytte...Vet ikke ka æ skal gjøre mer eller kæm æ skal støtte mæ til.Familien stiller jo ikke opp,å de fleste av vennan mine skygga banen da rettsaken mot voldtektsmannen kom opp for 3år siden.Det er ganske tøft å gjennom gå 3 rettsaker uten at familie og venner stiller opp.Æ va bare 18 år den første gangen æ møtte i retten.Trudde alt skulle bli bedre da han endelig ble dømt,men...Nu e æ 21år å ingen ting har forandra sæ!E så fortvilt...Har vært hos flere psykologer som ikke har fungert.Har også vært innlagt 4 ganger på psykiatrisk sykehus uten at de kunne hjelpe meg så mye.Nå har jeg endlig fått en ny psykolog som jeg har følelsen av at kanskje kan komme til å hjelpe,men er usikker.D e jo så mange som har svikta... Men selv om æ har det tøft sjøl så har æ lyst t å hjelpe andre.Har så lyst t å komme ut å snakke me andre ungdomma.Har så lyst t å fortelle om mine egne erfaringer sånn at æ kanskje på den måten kan hjelpe andre som har d vondt.Har lyst t å få sakt d at psykiatrien ikke nødvendigvis er slik som de tror!Man trenger faktisk ikke å være gal for å bli innlakt på psykitrisk sykehus!Har en følelse av at mange tror at man må være gal for å bli d, men d stemmer jo ikke. E d noen som har et forslag til mæ om hvordan æ kan få til et slikt prosjekt?Å få komme fysisk til skoler ol.for å få fortelle min historie mener æ. Vær så snill å svar mæ...Vil ikke at andre skal få livene sine ødelagt slik som mitt har blitt ødelagt... 0 Siter
soya1365380375 Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Hei! Jeg følte egentlig bare for å sende noen ord jeg.. kan desverre ikke hjelpe deg med prosjektet ditt da men..! Bare kjenner meg litt igjen i det du skriver! Håper du får brukt dine ressurser LYKKE TIL! 0 Siter
Kathla Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Hei! Jeg følte egentlig bare for å sende noen ord jeg.. kan desverre ikke hjelpe deg med prosjektet ditt da men..! Bare kjenner meg litt igjen i det du skriver! Håper du får brukt dine ressurser LYKKE TIL! Takk skal du ha:) Føler mæ bare så hjelpesløs...har så lyst til å hjelpe andre,men vet ikke helt hvordan æ skal gå fram...vet jo heller ikke om æ har krefter nok sjøl til å hjelpe andre,men synes at det er verdt et forsøk. Sender ut en stor klem til de som trenger d og vil ha en:) 0 Siter
soya1365380375 Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Takk skal du ha:) Føler mæ bare så hjelpesløs...har så lyst til å hjelpe andre,men vet ikke helt hvordan æ skal gå fram...vet jo heller ikke om æ har krefter nok sjøl til å hjelpe andre,men synes at det er verdt et forsøk. Sender ut en stor klem til de som trenger d og vil ha en:) Skulle ønske jeg hadde krefter... Føler at jeg har mye å gi, men med en sønn på 6 mnd har jeg nok av andre ting å henge fingrene i! Og det er veldig bra, for da går tiden og jeg har ting å glede meg over i hverdagen igjen! Har ikke vært mye av det de siste åra.. Men uansett.. Er her jeg om du skulle ha behov for å taste litt innimellom! Stor klem til deg! 0 Siter
Kathla Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Skulle ønske jeg hadde krefter... Føler at jeg har mye å gi, men med en sønn på 6 mnd har jeg nok av andre ting å henge fingrene i! Og det er veldig bra, for da går tiden og jeg har ting å glede meg over i hverdagen igjen! Har ikke vært mye av det de siste åra.. Men uansett.. Er her jeg om du skulle ha behov for å taste litt innimellom! Stor klem til deg! Takk for at du er her.Vet va du snakker om når det gjelder sønnen din.Har ingen barn selv,men er veldig glad i dyr,å hadde det ikke vært for at æ har dyrene mine å holde på med om dagen vet jeg ikke hva jeg skulle gjort.. 0 Siter
Anniken79 Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Hei! Har du prøvd å snakke med DIXI, landsforeningen for voldtatte? De kan sikkert hjelpe deg videre..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.