Gå til innhold

Klokketro på medisin...


Gjest medisinfantasten

Anbefalte innlegg

Gjest medisinfantasten

Pga mange dødsfall i familien min, har jeg fått en mild depresjon.

Jeg har vært hos legen og fått Cipralex (daglig dose 10 mg).

Allerede etter to dager syntes jeg at alt ble bedre. Og nå, fjorten dager etter at jeg begynte på medisinen, kjenner jeg absolutt ingenting til depresjonen.

Har jeg kunnet "lure meg selv" til å tro at jeg hadde en mild depresjon (i så fall lurte jeg legen også)? Eller hva i alle dager betyr dette?

Hilsen lykkelig og glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest medisinfantasten

Godt spørsmål. Men spiller det egentlig noen rolle så lenge du følger deg bra?

Nei, for så vidt ikke.

Men hvis jeg_ikke_hadde en depresjon, så går jeg her og tar medisiner som jeg egentlig ikke skulle hatt... Det synes jeg er dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smil og vær glad

Nei, for så vidt ikke.

Men hvis jeg_ikke_hadde en depresjon, så går jeg her og tar medisiner som jeg egentlig ikke skulle hatt... Det synes jeg er dumt.

Tror nok heller at den demper depresjonssymptomene dine. Den virker jo på hjernen og retter opp ubalanse. Hvis du slutter kan du merke depresjonen igjen mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...