Gå til innhold

Jeg har det så vondt..


Gjest remeronen

Anbefalte innlegg

Gjest remeronen

---

Må bare få ut noe frustrasjoner, for det koker inni meg. Alt er vondt i dag, som ikke det var nok, så har en person som jeg brydde meg veldig mye om vendt meg ryggen. Jeg er ikke sikker på hvorfor..

Ja, jeg sliter med depresjoner, ja, jeg tar AD som jeg føler at jeg bare blir ufordragelig med - som igjen gjør meg mer deprimert!

Vond sirkel? Gjett om!

Har ikke vært innlagt på psyk på 4 år, og jeg hadde heller ikke tenkt meg dit igjen. Hadde ikke..

Jeg vet at jeg er suicidal, men hadde jeg virkelig ønsket å ta mitt liv, hadde jeg ikke da gjort det for lenge siden? Har levd i hardt vær hele livet.

Jeg er lei, så inderlig møkklei av å ha det vondt, jeg HATER meg selv innerst inne. Vet at jeg er slank, "pen" og alt det der, det har keg fått bekreftet for lenge siden.

Men hva hjelper det når jeg er 28, og føler meg som en 90-åring hinsides?

Kan noen være så snill å komme med noen forslag til hva jeg skal gjøre? Jeg har ingen flere forslag igjen..

Beklager at jeg ser ut til å drukne i selvmedlidenhet her nå altså, men jeg får heller tåle evt kritikk som måtte komme.

Mvh meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke akkurat hjelpe siden jeg er i mer eller midnre samme situasjon. Min løsning er å drikke når medisinene ikke hjelper. Jeg har prøvd det meste, men alle sier at noen andre har ansvaret.

Det som skjer nå for tiden er at moren min ringer alle tenkelige instanser. Det er siste håp, for meg hører de ikke på.

Kanskje du har noen som kan sloss litt for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest remeronen

Jeg kan ikke akkurat hjelpe siden jeg er i mer eller midnre samme situasjon. Min løsning er å drikke når medisinene ikke hjelper. Jeg har prøvd det meste, men alle sier at noen andre har ansvaret.

Det som skjer nå for tiden er at moren min ringer alle tenkelige instanser. Det er siste håp, for meg hører de ikke på.

Kanskje du har noen som kan sloss litt for deg?

Nei, jeg vil helst klare meg selv, jeg - har veldig tungt for å ta imot hjelp. Ingen vet at jeg har det så jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *ikkjesåsint*

Nei, jeg vil helst klare meg selv, jeg - har veldig tungt for å ta imot hjelp. Ingen vet at jeg har det så jævlig.

eg kan sei at eg forstår korleis du har det, eg setter opp ei maske, men har klart å åpne meg litt no da,sida eg vart lagt inn på sykehus..

du får ingen hjelp før du seier til noken korleis du har det!

håper vikelig du klarer det! har du ingen venner du kan åpne deg til?

sender tanker din vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest remeronen

eg kan sei at eg forstår korleis du har det, eg setter opp ei maske, men har klart å åpne meg litt no da,sida eg vart lagt inn på sykehus..

du får ingen hjelp før du seier til noken korleis du har det!

håper vikelig du klarer det! har du ingen venner du kan åpne deg til?

sender tanker din vei:)

Jeg har mange venner, men jeg har vondt for å slippe folk innpå meg, liksom helt inn til det som er ekte meg. Det indre liksom. Skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *ikkjesåsint*

Jeg har mange venner, men jeg har vondt for å slippe folk innpå meg, liksom helt inn til det som er ekte meg. Det indre liksom. Skjønner?

skjønner godt kva du meiner.

varme tanker til dere alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest longsome

Jeg har mange venner, men jeg har vondt for å slippe folk innpå meg, liksom helt inn til det som er ekte meg. Det indre liksom. Skjønner?

Du lever i fornektelse. Det er deprimerende i seg selv. Du må slippe vennene dine innpå, ellers vil du finne deg selv helt alene tilslutt...og hvem skal du åpne deg for da? Har selv holdt på som deg i mange år....ingen vet hvem jeg er, og nå får heller ingen vite det, for ingen vil høre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...