Gå til innhold

Prøver bare å la vær


Gjest koma

Anbefalte innlegg

Kjemper skikkelig med meg sjøl nå Annethvert minutt vil jeg bare ete,ete,ete!Jeg vil gå på butikken å kjøpe masse mat og gå hjem og ete og spy:(

Holder ut enn så lenge.Klarer å "slå det ned" liksom, emn suget kommer igjen og igjen og igjen og...spørs hvor lenge jeg klarer å la vær :(( Argh, skal ikke, må ikke!!Men det skriker inni meg hele tiden.Tar det aldri slutt?!?

Føler meg så liten og redd og forferdelig ensom. *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde bulimi før. Det hender jeg får suget etter å spise alt jeg vil i store mengder så jeg vet jeg blir kjempefull og så ut med det, men jeg bestemmer meg for å la det være. Venter litt med å kjøpe, utsetter det. Og så tenker jeg på hvor vondt det blir rett etter jeg har spist og hvor dritt det er å måtte gå å stikke hånda i kjeften. Så kjøper jeg et litt mindre måltid, men nok til å bli mett. Jeg TROR på forhånd at det ikke blir nok med det måltidet for det er bare en baguett og ikke tre, men nesten alltid viser det seg at jeg blir mett/fornøyd likevel. Og jo oftere jeg står imot suget, jo sjeldrene kommer det! Det er fullt mulig å klare det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bulimi før. Det hender jeg får suget etter å spise alt jeg vil i store mengder så jeg vet jeg blir kjempefull og så ut med det, men jeg bestemmer meg for å la det være. Venter litt med å kjøpe, utsetter det. Og så tenker jeg på hvor vondt det blir rett etter jeg har spist og hvor dritt det er å måtte gå å stikke hånda i kjeften. Så kjøper jeg et litt mindre måltid, men nok til å bli mett. Jeg TROR på forhånd at det ikke blir nok med det måltidet for det er bare en baguett og ikke tre, men nesten alltid viser det seg at jeg blir mett/fornøyd likevel. Og jo oftere jeg står imot suget, jo sjeldrene kommer det! Det er fullt mulig å klare det...

Tusen takk!

Trodde ingen ville gidde å svare på deppe-sutringa mi.Var visst litt desperat i sted;)

Er kommet meg over kneika nå da-lysten til å spise er nesten borte!(kryss i taket) Jeg har faktisk klart å ikke overspise i tre dager nå.Så jeg burde jo være glad, egentlig, men...

Jeg gruer meg til jul-og livet mitt går til h......

Men fant trøst i innlegget ditt da:) Så bra at du har klart å bli frisk! Ga meg litt håp tilbake.Tusen, tusen takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...