Gå til innhold

Snakker dere sant når dere er på nettet?

Gjest Doler med litt av hvert på samvittigheten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har muligens fremstått som noe mer prektig enn jeg i virkeligheten er, men det er fordi jeg har unnlatt å fortelle om mine "svin på skogen", ikke fordi jeg har løyet. :o)

Skam deg Lillemus, jeg som trodde du var så prektig.

Skrevet

Ja, ser ingen grunn til å lyve...unndrar kanskje sannheten noen ganger fordi jeg føler det blir litt vel personlig/for detaljert om meg selv...og for de aller personligste problemene foretrekker jeg å bruke anonymt nick på istedetfor dette. Synes det jeg har skrevet sånn ellers på dette nicket egentlig er ganske identifiserende da, så håper ingen jeg kjenner er her =)

Skrevet

Jeg er og har alltid vært ærlig på internett. Jeg lyver så lite som mulig i virkeligheten og moralen forandrer seg ikke foran en dataskjerm. Ikke har jeg noe å skjule heller, selv om noen "fra mitt virkelige liv" vet hvem jeg er :)

Skrevet

Jeg lyver ikke her inne, ser ingen grunn til å gjøre det. Forteller ikke alt, selvfølgelig, og bruker veldig sjelden et anonymt nick dersom det er noe sensitivt, eller noe som vil gjøre meg lett gjenkjennelig i RL.

Ville blitt for dumt å sitte å lyve her, sannsynligvis ville jeg bare komme dypere inn alle småløgnene etterhvert, så ville det bli gjennomskuet, og vips - det var min troverdighet.

Nei, jeg ser ingen grunn til å lyve.

Gjest KariKruskakli.
Skrevet

Jeg har muligens fremstått som noe mer prektig enn jeg i virkeligheten er, men det er fordi jeg har unnlatt å fortelle om mine "svin på skogen", ikke fordi jeg har løyet. :o)

Jeg unnlater også mange ting. Men det jeg sier er sant.

Jeg har ikke behov for å fortelle alt om meg selv.

Gjest god helg
Skrevet

Da må jeg beklage at jeg "mistenkte" deg.

Eller kanskje du er en skikkelig luring nå, og at det er mer enn 3 år siden, hehe.

Nei, nå skal jeg gi meg.

Det var ikke så lenge siden, og jeg tror ikke det var lillemus. 1 1/2 år siden?

Skrevet

Det var ikke så lenge siden, og jeg tror ikke det var lillemus. 1 1/2 år siden?

Du mener påsken 2003? Nei, det var lenge før. Tipper 2001. Men det kan jo hende du tenker på en annen påskedame.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...