Gå til innhold

Plagsom uro i kroppen...


-Alex77-

Anbefalte innlegg

Hei...jeg er ei jente på 27 som sliter svært med at jeg ikke får gjort ting ferdige...Har vansker med å konsentrere meg,og med at jeg ikke får til å skrive rett eller lese en bok normalt...som regel må jeg lese enkelte sider 3-4 ganger før jeg får med meg hva som egentlig står der...sliter med å forholde meg rolig i enkelte situasjoner hvor små bagateller provoserer meg og reagerer på endel småting med aggresjon...Dette sliter meg rett og slett ut...men ingen skjønner hvordan jeg kan bli sliten pga at jeg er arb.ledig og sitter hjemme trygt og gjemt bak pc`n....Vet jeg har dårlig selvtillitt,og prøver å jobbe med det...men det er ikke enkelt da jeg ikke har noen andre enn kjæresten min som støtter meg....Fikk diagnosen AD/HD grunnet endel aggresjons episoder da jeg avtjente frivilig verneplikt...men har ikke fått dette dokumentert...I fortiden min har jeg ikke fullført noe av det jeg har påbegynt..og klarer ikke holde på jobbene jeg har hatt tidligere..flytter enormt mye,over hele landet,og føler meg forferdelig rastløs og klarer ikke holde meg i ro noe sted over lengre tid...Hva er gæærnt med meg...?Vær så snill..hjelp meg med å finne ut av dette...dette sliter meg ut...Med vennlig hilsen Alexandra Jakobsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig for andre å vite hva som er feil med deg. Hva oppfatter du er feil med deg? Hva tror du må til for at du skal få det annerledes? Hvor kunne du begynne? Du vet best selv svarene... ingen andre kan svare på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en som vil det beste for hele familien

Du sier du fikk diagnose ADHD, men at den ikke var dokumentert. de problemene du beskriver synes å kunne være slike problemer som er helt typiske for mennesker med ADHD. rastløs, klarer ikke å gjøre ting ferdig, konsentrasjonssvikt etc. Synes det første du bør gjøre er å få dokumentert dette. Kanskje det må en ny utredning til, eller kanskje du kan kontakte den som satte diagnosen og få dokumenasjon derfra. Dette kan hos mange behandles effektivt med medisiner, og det kan være en hjelp bare å vite hva problemene kommer av. (for noen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier du fikk diagnose ADHD, men at den ikke var dokumentert. de problemene du beskriver synes å kunne være slike problemer som er helt typiske for mennesker med ADHD. rastløs, klarer ikke å gjøre ting ferdig, konsentrasjonssvikt etc. Synes det første du bør gjøre er å få dokumentert dette. Kanskje det må en ny utredning til, eller kanskje du kan kontakte den som satte diagnosen og få dokumenasjon derfra. Dette kan hos mange behandles effektivt med medisiner, og det kan være en hjelp bare å vite hva problemene kommer av. (for noen)

tusen takk for gode råd...setter virkelig pris på dette...og vil mer enn noe annet finne ut av hva dette er og hvordan jeg kan få en ordning på de problemene dette medfører...helst uten bruk av medikamenter...

men tusen takk...mvh Alex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...