Gå til innhold

må ha ny komfyr. hva har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi må kjøpe oss ny komfyr (innebygd)har sett på BEHA sine.noen som har kjennskap til induksjons toppene? Hvilke komfyr annbefaler eller ikke annbefaler dere?

Skrevet

Jeg har BEHA med vanlig topp, og er veldig fornøyd med den.

Gjest Ikke kjøp BEHA
Skrevet

BEHA=drittovn!

Dette ser ut som en omvendt reklame, men IKKE kjøp BEHA! Det er en ordre!

Beha har dårlig kvalitet, mye tynnere plater (inni sidene og toppen) enn elektrolux og andre bra merker.

Den er også veldig dårlig sammenskrudd, og skruene raser ut en etter en. Isolasjonsmaterialet(stålullignende greier) tyter ut i de etterhvert åpne skruehullene.

Alt løsner, henger og slenger etter noen år, og det blir lett åpne glipper inn til isolasjonsmaterialet. Samtidig går det ikke an å oppdrive nye like skruer.

Alt brenner seg også fast inni ovnen,vanskelig å rengjøre, og det koster mye ekstra om du skal ha belegg som slipper lett.

Nei, spar deg og familien for den drittovnen sier jeg, da sparer du dere samtidig for en masse problemer.

Kjøp heller et bombesikkert kvalitetsmerke, og sjekk ovnen nøye før du kjøper den.

*Sjekk så platene inni er tykke og ikke gir etter når du klemmer på ovnen innvendig.

*Sjekk på samme måte så stekeplatene er tykke nok, ellers slår de seg som tynne blikkplater.

*Kjøp med _slipp-lett-belegg_

*Sjekk så skruer,ting&tang sitter godt nok fast.

*en fordel å kjøpe med vanlige plater øverst, da det tar mye-mye lengre tid å varme opp plater i keramikktopp.Det er ikke verd det for utseendets skyld!

Gjest Ikke kjøp BEHA
Skrevet

BEHA=drittovn!

Beha har dårlig kvalitet, mye tynnere plater (inni sidene og toppen) enn elektrolux og andre bra merker.

Den er også veldig dårlig sammenskrudd, og skruene raser ut en etter en. Isolasjonsmaterialet(stålullignende greier) tyter ut i de etterhvert åpne skruehullene.

Alt løsner, henger og slenger etter noen år, og det blir lett åpne glipper inn til isolasjonsmaterialet. Samtidig går det ikke an å oppdrive nye like skruer.

Alt brenner seg også fast inni ovnen,vanskelig å rengjøre, og det koster mye ekstra om du skal ha belegg som slipper lett.

Nei, spar deg og familien for den drittovnen sier jeg, da sparer du dere samtidig for en masse problemer.

Kjøp heller et bombesikkert kvalitetsmerke, og sjekk ovnen nøye før du kjøper den.

*Sjekk så platene inni er tykke og ikke gir etter når du klemmer på ovnen innvendig.

*Sjekk på samme måte så stekeplatene er tykke nok, ellers slår de seg som tynne blikkplater.

*en fordel å kjøpe med vanlige plater øverst, da det tar mye-mye lengre tid å varme opp plater i keramikktopp.Det er ikke verd det for utseendets skyld!

Og, jeg glemte en ting: Servicen er elendig om du trenger hjelp!

BEHA gidder ikke en gang å svare om noe går i stykker og du ber om hjelp.

De er nok bare intressert i å selge ovnen, og så er de ferdig med den kunden.

Skrevet

BEHA=drittovn!

Enig med deg, Beha er skrap!

Skrevet

Enig med deg, Beha er skrap!

Vi som har planlagt å kjøpe en rålekker ovn etter jul, Beha sort ambassadør til ca 9000,-.

Han i butikken sa at den var mye bedre en Grepa sin som kostet 1000,- under.

Gjest Aldri mer BEHA !!!!
Skrevet

Vi som har planlagt å kjøpe en rålekker ovn etter jul, Beha sort ambassadør til ca 9000,-.

Han i butikken sa at den var mye bedre en Grepa sin som kostet 1000,- under.

NEI,jeg tuller IKKE!

Jeg har en slik, og det er bare dritten, dårligere kvalitet enn en leketøyskomfyr.

Jeg har vært så frustrert over den ovnen, og den kostet som du skriver rundt 9000(like under da jeg kjøpte min).

Dette var en ovn vi egentlig ikke hadde råd til da, men selgeren overtalte oss.

Jeg ble altså også anbefalt å kjøpe dette skrapet, uvitende som jeg var. Den skulle være SÅ bra i forhold til andre ovner.

Jeg mistenker jaggu at selgeren fikk fet provisjon på dette ovnsmerket, og at ovnen derfor ble anbefalt så varmt.

Hadde jeg visst det jeg nå vet i dag, så ville jeg aldri dratt dette SVINERIET av en ovn inn i huset.

Gjest Aldri mer BEHA !!!!
Skrevet

Jada, den ser rålekker ut, om du skal ha den til pynt?

Men den tåler ikke å bli brukt rett å slett. Etter kort tids bruk vil du merke sannheten.

Bruk pengene dine på noe annet. Jeg tør nesten å si at alle andre ovnsmerker er bedre enn BEHA, for jeg har aldri opplevd (eller hørt om noen som har opplevd)lignende med andre merker.

Det er selvfølgelig opp til deg å velge hvilken ovn du vil kjøpe, men jeg kan forsikre deg om at dette er et bunn ærlig svar fra meg om ting jeg virkelig har opplevd med min egen ovn av samme merke og modell.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...