Gå til innhold

Det nye bladet - Woman - er det ikke det det heter

Anbefalte innlegg

Gjest Lei av reklamen
Skrevet

Må si jeg begynner å bli lei den reklamen - med barn i alle aldre foran skjermen tidlig på kvelden synes jeg ikke noe om så direkte reklamer ...

Dessuten,- hva hvis det hadde vært et blad for menn,- vinklet motsatt vei,- reklame for halvnakne damer og film av en mann som klager over at ikke kjæresten er god nok i senga - hadde folk syntes det var like greit? Tror ikke det hadde vært like godtatt,nei...

Skrevet

Må tilstå at jeg hoppet litt i stolen første gangen jeg hørte:"Varm deg på bilder av toppløse menn!" ja...

Gjest Boikott bladet!
Skrevet

Ja, det er kvalmt!

Synes slik fordummende reklame(om den nå må sendes) kan sendes mye senere på kvelden, og ikke når små unger sitter å ser på tv.

Og hvilke holdninger skal dette formidle om kvinner? de fleste har viktigere ting å tenke på. Nok en gang: Fordummende!

Skrevet

Må tilstå at jeg hoppet litt i stolen første gangen jeg hørte:"Varm deg på bilder av toppløse menn!" ja...

*rofl*

Skrevet

Ja, virker som et idiotisk blad. Halvnakne menn, få det som du vil i senga, slik snakker du til venninnene dine og slik får du de julegavene du ønsker deg. Jeg håper kvinner flest har litt mer mellom ørene enn dette og jeg betviler sterkt at veldig mange av oss vil være interessert i så egoistiske artikler.

Skrevet

På meg så ser det ut som et blad for fjortiser som ikke vil se ut som fjortiser og heller kjøpe et "voksnere" blad - ergo, Woman. Som egentlig ikke virker som om det er noe forskjell fra de andre fjortismagasinene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...