knausen1365380788 Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Jeg er en mann på 62 år, har problemer med prostata.Har fått PROSCAR hos min lege, har vel brukt dette ca. 2-3 år.I og med at jeg ikke ble merkbart bedre, ble jeg enig med min lege om å holde opp en stund.I tillegg har jeg fått større bryster, dette har jeg forstått er en bivirkning av denne medisinen, vil dette gå tilbake nå når jeg har sluttet, eller er det andre måter å bli normal igjen på??På forhånd takk for Deres svar. 0 Siter
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Forstørrede bryster vil gå tilbake etter avsluttet kur. Dersom du får tilbakefall ville jeg vurdert en operativ behandling; laser-operasjon er for de fleste et godt alternativ. Det finnes også andre medikamenter som kan hjelpe; f.eks en såkalt A2-blokker som også hjelper mot høyt blodtrykk. For mer detaljer svar kan du eventuelt stille spørsmålet til vår urolog. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.