Gå til innhold

Spisested i Trondheim :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har et forslag til et koselig spisested i Trondheim? Vi blir bare to stykker så vi trenger ikke bestille bord, men de fleste steder klarer vel å grave frem et bord for to selv like oppunder jul? *Rødmer og gliser*

Ikke for dyrt da, kontoen begynner å bli slunken og jeg kan ikke akkurat forvente at han spanderer på den første daten synes jeg... :o)

Daily er fint og greit prismessig. Druen alt for dyrt! Andre gode forslag?

Skrevet

Vet ikke jeg, vil bare si lykke til og tvi, tvi :)

Høres spennende ut...

Skrevet

Jeg har ingen forslag, har aldri vært i Trondheim engang... men ville nå bare si gratulerer med date, Lillemus!!

Skrevet

Lille Napoli i Kongens gate.

Der har jeg ikke vært, kunne vært koselig å prøve. Er veldig glad i italiensk mat jeg da!

Skrevet

Capri *haha*

Seriøst: Egon i Tårnet, Grenaderen sies å være meget bra.

Skrevet

Capri *haha*

Seriøst: Egon i Tårnet, Grenaderen sies å være meget bra.

Tårnet er som regel stappfullt av unger og jeg orker ikke det, ikke på den første daten i alle fall. :o)

Grenaderen... Tja, det var der vi holdt bryllupet vårt så jeg vet ikke helt... ;o)

Skrevet

Tårnet er som regel stappfullt av unger og jeg orker ikke det, ikke på den første daten i alle fall. :o)

Grenaderen... Tja, det var der vi holdt bryllupet vårt så jeg vet ikke helt... ;o)

Forslag nr. 1, da? *humre*

Beklager, det er ikke jeg som holder liv i restaurantene her i byen, så mine kunnskaper er begrenset til et par italienske, og McDonalds :(

Skrevet

Forslag nr. 1, da? *humre*

Beklager, det er ikke jeg som holder liv i restaurantene her i byen, så mine kunnskaper er begrenset til et par italienske, og McDonalds :(

Omtrent som meg det. Og jeg tror ikke han er stort bedre heller. :o)

Skrevet

Så koselig, ha det gøy i kveld!

Jeg ville ha booket bord for sikkerhets skyld, da, det er ganske fullt i desember. Men jeg har ikke noen tips, det er lenge siden sist jeg var ute i Trondheim.

Skrevet

Så koselig, ha det gøy i kveld!

Jeg ville ha booket bord for sikkerhets skyld, da, det er ganske fullt i desember. Men jeg har ikke noen tips, det er lenge siden sist jeg var ute i Trondheim.

Det er ikke i kveld, men over helgen. :o)

Skrevet

Det er ikke i kveld, men over helgen. :o)

OK, god helg likevel, og god date over helgen! Spennende!

Skrevet

Der har jeg ikke vært, kunne vært koselig å prøve. Er veldig glad i italiensk mat jeg da!

Eksisterer Frati fortsatt? God italiensk mat.

Skrevet

Åhh, det hørtes koselig ut! En stor fordel med skilsmisse, er jo at man kan date igjen!

Har aldri vært i Trondheim, kan derfor ikke anbefale noe, men kos deg masse på stevnemøte!

mvh

Skrevet

Eksisterer Frati fortsatt? God italiensk mat.

Frati fins, men jeg tror heller jeg går for Lille Napoli, der har jeg ikke vært og det ser koseligere ut.

Skrevet

Nå er jeg student så det er sjelden jeg spiser på restaurant, men av andre typer spisesteder så kan jeg anbefale mormors stuer i midtbyen og bare blåbær ved solsiden. Den første hvis dere vil spise lite og den andre hvis dere vil spise mye. Begge er vel strengt tatt kaféer og kanskje ikke den sorten spisested du er på leting etter...

Ellers har dere jo pizzafabrikken hvis dere er av den enkle sorten :)

Skrevet

Nå er jeg student så det er sjelden jeg spiser på restaurant, men av andre typer spisesteder så kan jeg anbefale mormors stuer i midtbyen og bare blåbær ved solsiden. Den første hvis dere vil spise lite og den andre hvis dere vil spise mye. Begge er vel strengt tatt kaféer og kanskje ikke den sorten spisested du er på leting etter...

Ellers har dere jo pizzafabrikken hvis dere er av den enkle sorten :)

Pizzafabrikken må være det siste stedet i hele verden jeg ville dratt på en "voksen" date.... :)

Skrevet

Frati, Grenaderen, Sushi bar, Primo pasta

Sushi & noodles kanskje det heter. Gamle East ihvertfall, du skjønner ;)

men tror bestemt jeg ville gått for Primo eller Frati for en voksen date i middels prisklasse ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...