Lillemus Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Noen som har et forslag til et koselig spisested i Trondheim? Vi blir bare to stykker så vi trenger ikke bestille bord, men de fleste steder klarer vel å grave frem et bord for to selv like oppunder jul? *Rødmer og gliser* Ikke for dyrt da, kontoen begynner å bli slunken og jeg kan ikke akkurat forvente at han spanderer på den første daten synes jeg... ) Daily er fint og greit prismessig. Druen alt for dyrt! Andre gode forslag? 0 Siter
Tvillingmamma Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Vet ikke jeg, vil bare si lykke til og tvi, tvi Høres spennende ut... 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Jeg har ingen forslag, har aldri vært i Trondheim engang... men ville nå bare si gratulerer med date, Lillemus!! 0 Siter
Gjest izzabell Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Lille Napoli i Kongens gate. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Lille Napoli i Kongens gate. Der har jeg ikke vært, kunne vært koselig å prøve. Er veldig glad i italiensk mat jeg da! 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Capri *haha* Seriøst: Egon i Tårnet, Grenaderen sies å være meget bra. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Capri *haha* Seriøst: Egon i Tårnet, Grenaderen sies å være meget bra. Tårnet er som regel stappfullt av unger og jeg orker ikke det, ikke på den første daten i alle fall. ) Grenaderen... Tja, det var der vi holdt bryllupet vårt så jeg vet ikke helt... ;o) 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Tårnet er som regel stappfullt av unger og jeg orker ikke det, ikke på den første daten i alle fall. ) Grenaderen... Tja, det var der vi holdt bryllupet vårt så jeg vet ikke helt... ;o) Forslag nr. 1, da? *humre* Beklager, det er ikke jeg som holder liv i restaurantene her i byen, så mine kunnskaper er begrenset til et par italienske, og McDonalds 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Forslag nr. 1, da? *humre* Beklager, det er ikke jeg som holder liv i restaurantene her i byen, så mine kunnskaper er begrenset til et par italienske, og McDonalds Omtrent som meg det. Og jeg tror ikke han er stort bedre heller. ) 0 Siter
Mirabell Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Så koselig, ha det gøy i kveld! Jeg ville ha booket bord for sikkerhets skyld, da, det er ganske fullt i desember. Men jeg har ikke noen tips, det er lenge siden sist jeg var ute i Trondheim. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Så koselig, ha det gøy i kveld! Jeg ville ha booket bord for sikkerhets skyld, da, det er ganske fullt i desember. Men jeg har ikke noen tips, det er lenge siden sist jeg var ute i Trondheim. Det er ikke i kveld, men over helgen. ) 0 Siter
Mirabell Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Det er ikke i kveld, men over helgen. ) OK, god helg likevel, og god date over helgen! Spennende! 0 Siter
Babette Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Der har jeg ikke vært, kunne vært koselig å prøve. Er veldig glad i italiensk mat jeg da! Eksisterer Frati fortsatt? God italiensk mat. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Åhh, det hørtes koselig ut! En stor fordel med skilsmisse, er jo at man kan date igjen! Har aldri vært i Trondheim, kan derfor ikke anbefale noe, men kos deg masse på stevnemøte! mvh 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Skrevet 17. desember 2004 Eksisterer Frati fortsatt? God italiensk mat. Frati fins, men jeg tror heller jeg går for Lille Napoli, der har jeg ikke vært og det ser koseligere ut. 0 Siter
ott Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Nå er jeg student så det er sjelden jeg spiser på restaurant, men av andre typer spisesteder så kan jeg anbefale mormors stuer i midtbyen og bare blåbær ved solsiden. Den første hvis dere vil spise lite og den andre hvis dere vil spise mye. Begge er vel strengt tatt kaféer og kanskje ikke den sorten spisested du er på leting etter... Ellers har dere jo pizzafabrikken hvis dere er av den enkle sorten 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Frati, Grenaderen, Sushi bar, Primo pasta 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Nå er jeg student så det er sjelden jeg spiser på restaurant, men av andre typer spisesteder så kan jeg anbefale mormors stuer i midtbyen og bare blåbær ved solsiden. Den første hvis dere vil spise lite og den andre hvis dere vil spise mye. Begge er vel strengt tatt kaféer og kanskje ikke den sorten spisested du er på leting etter... Ellers har dere jo pizzafabrikken hvis dere er av den enkle sorten Pizzafabrikken må være det siste stedet i hele verden jeg ville dratt på en "voksen" date.... 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Frati, Grenaderen, Sushi bar, Primo pasta Sushi & noodles kanskje det heter. Gamle East ihvertfall, du skjønner men tror bestemt jeg ville gått for Primo eller Frati for en voksen date i middels prisklasse 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.