Gå til innhold

Juletrær - et religiøst symbol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt enig. Det er begrensning i ytringsfrihet.

Hijabforbudet tolkes veldig vidt og er enda en lov som begrenser religiøs ytringsfrihet i Frankrike. (De har en lignende lov fra før). Men franske politikere benekter at de begrenser religøs ytringsfrihet !

Skrevet

Det er jo parallelt med hijab-forbudet jeg mener å huske du forfektet, bortsett fra at her er det et symbol i offentlig regi, mens hijab er privat.

Skrevet

Det er jo parallelt med hijab-forbudet jeg mener å huske du forfektet, bortsett fra at her er det et symbol i offentlig regi, mens hijab er privat.

Det jeg forfektet vedrørende hijab-forbudet var at alle skulle behandles likt.

Dvs der hvor det var gamle regler for antrekk av praktiske eller andre "ikke religiøse" årsaker, så burde man ikke få unntak for dette av religiøse eller kulturelle årsaker.

Jeg kan ikke helt se hvordan det "kolliderer" med mine synspunkter på forbud mot juletrær?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...