Gå til innhold

Favoritt julesang!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er oslo gospelkor sin "En stjerne skinner i natt". Den er såååå nydeliog!

Hva er deres favoritt???

Skrevet

Samme som min, det. Den er nydelig. :)

Ja, ikke sant!! Jeg kom endelig i julestemning i dag, på vei hjem fra skolen. Bånn guffe med "en stjerne skinner i natt" i bilen!!!!

Jeg var på konserten med oslo gospelkor å prinsessen å sigvart dagsland i stavanger i fjor........Nyyyydelig!!!

Skrevet

Ja, ikke sant!! Jeg kom endelig i julestemning i dag, på vei hjem fra skolen. Bånn guffe med "en stjerne skinner i natt" i bilen!!!!

Jeg var på konserten med oslo gospelkor å prinsessen å sigvart dagsland i stavanger i fjor........Nyyyydelig!!!

Når alt er sagt og gjort og tenkt rundt julesanger - så velger jeg likevel "Glade jul.

Sunget skikkelig sakte og sopranete, eller seigt og blanda som når jeg gikk i kirken hjemme med faren min da jeg var lita, eller som når Enya luftig synger den på irsk.

Skrevet

Når alt er sagt og gjort og tenkt rundt julesanger - så velger jeg likevel "Glade jul.

Sunget skikkelig sakte og sopranete, eller seigt og blanda som når jeg gikk i kirken hjemme med faren min da jeg var lita, eller som når Enya luftig synger den på irsk.

Julekveldvise.

Den har så fin tekst.

Gjest Triangle
Skrevet

"Glade jul". Men den norske oversettelsen er dårlig, den burde hett "Stille natt" istedet.

Skrevet

Eg held meg til det gode, gamle.

Deilig er jorden er min favoritt.

Skrevet

Eg held meg til det gode, gamle.

Deilig er jorden er min favoritt.

Min og

Skrevet

Jeg har to favoritter:

Det lyser i stille grender

og

Deilig er jorden.

Skrevet

Trygve Hoffs "Nordnorsk julesalme" troner nok på toppen av min hitliste. Ellers er jeg svak for "O, helga natt", og "En stjerne skinner i natt".

De vanlige gå rundt juletreet-sangene synes jeg er kjedelige og utbrukte.

Skrevet

Trur den heter «Stille Natt».

nix! Den heter "en stjerne skinner i natt"!!!! Det er ikke sille natt jeg mener! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...