Gå til innhold

At det gååår an å være så tett mellom øra

Anbefalte innlegg

Gjest hun tror på alt
Skrevet

En skolebekjent av meg må være noe av det dummeste på denne jord. Hør her hva eksen hennes på 41 år har innbildt henne.

Det ble slutt for 3 år siden. Han har i disse tre årene kun kommet for å ha sex med henne. Iblant er han der bare 15 min... andre ganger max to timer. Han nekter å vise seg ute sammen med henne for da kan han miste sosialstøtten??? Hallo. Han vil ikke bruke kondom for han sier selv han har dårlig sædproduksjon. (noe som er bare en bløff sikkert). Han har sagt til henne at hun ikke skal kontakte familien hans eller snakke noe med dem. Han presterer også å sitte å grine frem krokodilletårer når hun spør han om de skal snart begynne å vise seg offentlig.

Halloooo går det an! Ho er så dum, og han så ufattelig slem som lurer henne som tydeligvis sliter med selvfølelsen

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Har fyren en annen? Hva er det han prøver å skjule?

Gjest hun tror på alt
Skrevet

Har fyren en annen? Hva er det han prøver å skjule?

Han har ikke noen annen som hun vet om. Det jeg gjetter han vil er å leve ungkarslivet som han vil. Med helt gratis sex innimellom uten binding. Men han driver å sier til henne hele tiden de skal bli sammen snart, bare ikke nå.

Jeg er såå lei av å høre på sytingen hennes. Når hun er så dum og tror på alt dette våset så.

Gjest men kåt mellom låra?
Skrevet

Det er ikke sikkert at dette først og fremst handler om det mellom øra.

Det kan jo klø litt mellom låra også. Kanskje hun liker sexen hun også?

Hvorfor skulle hun ikke? Begge er jo fri.

Gjest hun tror på alt
Skrevet

Det er ikke sikkert at dette først og fremst handler om det mellom øra.

Det kan jo klø litt mellom låra også. Kanskje hun liker sexen hun også?

Hvorfor skulle hun ikke? Begge er jo fri.

*ler*

Jo sant nok det. Men tingen her er at hun depper og står på fordi han ikke blir sammen med henne. For henne er det bare han som gjelder. Han tror jeg gir blanke F i henne egentlig. Han bare er kynisk og utnytter at hun er tett i pappen.

Tenk å tro at han mister sosialstøtten om de blir sett sammen ute. Er det muulig. Han innbiller henne det mest utrolige.

Oahh jeg måtte bare få ut litt irritasjon her inne. Hun plager nemlig vettet av oss som kjenner henne.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

*ler*

Jo sant nok det. Men tingen her er at hun depper og står på fordi han ikke blir sammen med henne. For henne er det bare han som gjelder. Han tror jeg gir blanke F i henne egentlig. Han bare er kynisk og utnytter at hun er tett i pappen.

Tenk å tro at han mister sosialstøtten om de blir sett sammen ute. Er det muulig. Han innbiller henne det mest utrolige.

Oahh jeg måtte bare få ut litt irritasjon her inne. Hun plager nemlig vettet av oss som kjenner henne.

Dere som kjenner henne kan jo fortelle henne at han ikke kommer til å bli sammen med henne igjen, hvis hun har litt tungt for å fatte poenget selv.

Gjest Karikruskakli.
Skrevet

Dere som kjenner henne kan jo fortelle henne at han ikke kommer til å bli sammen med henne igjen, hvis hun har litt tungt for å fatte poenget selv.

Noen fatter ikke det poenget heller.

Det er det som er så tragisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...