Gå til innhold

Ang menneskerettighetene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp!

Med vennlig hilsen

Og hvem skal jeg klage til når ting ikke funker. Jeg har stort sett klaget til alle instanser jeg vet om.

Skrevet

Og hvem skal jeg klage til når ting ikke funker. Jeg har stort sett klaget til alle instanser jeg vet om.

Menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg (etter at du har kjørt saken i det norske rettssystemet)!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg (etter at du har kjørt saken i det norske rettssystemet)!

Med vennlig hilsen

Og det tror du jeg har overskudd til. Men faktisk litt greit å se at myndighetene bryter menneskerettserklæringen da, Bondevik som synes det er så flott her. Nå kan han holde kjeft om andre land og heller ordne opp her siden vi ikke er noe bedre enn andre. For det tror jeg faktisk at han går rundt og tror, den IDIOTEN

Gjest personvern
Skrevet

Nettopp!

Med vennlig hilsen

...allikevel er det merkelig få mennesker som flykter fra Norge til land som angivelig følger "menneskerettighetene"...

Men kanskje vi etterhvert bør ha anstendighet nok til ikke å slippe noen innvandrere inn her i Norge før det ikke forekommer noen brudd på "menneskerettighetene".

Skrevet

...allikevel er det merkelig få mennesker som flykter fra Norge til land som angivelig følger "menneskerettighetene"...

Men kanskje vi etterhvert bør ha anstendighet nok til ikke å slippe noen innvandrere inn her i Norge før det ikke forekommer noen brudd på "menneskerettighetene".

At det er verre andre steder, er vel ingen grunn til at vi ikke skal følge MR?

Eller?

Med vennlig hilsen

Gjest Brudd på MR i Norge
Skrevet

At det er verre andre steder, er vel ingen grunn til at vi ikke skal følge MR?

Eller?

Med vennlig hilsen

Selvsagt ikke. Men hvorfor fokusere på brudd på MR i Norge dersom det fins verre brudd på dem i andre land. Men selvsagt: er det brudd på MR i Norge, kan vi ikke slippe uskyldige mennesker inn i Norge -- vi kan da ikke sende dem inn i det viss brudd på MR!?

Skrevet

Selvsagt ikke. Men hvorfor fokusere på brudd på MR i Norge dersom det fins verre brudd på dem i andre land. Men selvsagt: er det brudd på MR i Norge, kan vi ikke slippe uskyldige mennesker inn i Norge -- vi kan da ikke sende dem inn i det viss brudd på MR!?

De kommer her frivillig, så da kan vi slippe dem inn - selv om det er brudd på MR her.

Det vi derimot ikke bør/kan gjøre er å tvangssende dem til land hvor det er (langt alvorligere) brudd på MR.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Og det tror du jeg har overskudd til. Men faktisk litt greit å se at myndighetene bryter menneskerettserklæringen da, Bondevik som synes det er så flott her. Nå kan han holde kjeft om andre land og heller ordne opp her siden vi ikke er noe bedre enn andre. For det tror jeg faktisk at han går rundt og tror, den IDIOTEN

Selv om sør ikke ser det, så er det vesensforskjell på å mangle tilgang for rullestolbrukere og det å innføre sharialov med ditto steining av systemavvikere.

Skulle det - mot formodning - komme en handicapet asylsøker til Norge, så håper jeg han tilgir oss for manglende fasiliteter hva tilgang og adgang angår. Vi skal alltids klare å sy noen puter under armene hans, åkke som.

Skrevet

Selv om sør ikke ser det, så er det vesensforskjell på å mangle tilgang for rullestolbrukere og det å innføre sharialov med ditto steining av systemavvikere.

Skulle det - mot formodning - komme en handicapet asylsøker til Norge, så håper jeg han tilgir oss for manglende fasiliteter hva tilgang og adgang angår. Vi skal alltids klare å sy noen puter under armene hans, åkke som.

Jeg kjenner en slik asylsøker jeg og han er dritforbannet og forventer faktisk mer enn andre funksjonshemmede forventer.

Han tror at til om med familien hans har krav på tilrettelagt leilighet slik at han skal kunne komme på besøk og han tror til om med at han skal få jobb etterat han er ferdig med utdannelsen.

Gjest Synes du ikke?
Skrevet

De kommer her frivillig, så da kan vi slippe dem inn - selv om det er brudd på MR her.

Det vi derimot ikke bør/kan gjøre er å tvangssende dem til land hvor det er (langt alvorligere) brudd på MR.

Med vennlig hilsen

Men er de klar over hvor grove brudd på MR som fins i Norge?

I det minste burde en eller annen fortelle dem om hvor grusom den vestlige verden er...

Synes du ikke?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...