Gjest Springe ut i morra... Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Forsøker å finne gaver fra 100-250. Jente 14 år og gutt 14 år Tips mottas med varm takk 0 Siter
Gjest forslag Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Jenta: skjerf/hansker eller veske. Gutten: brenne cd'er, spill (brettspill som f.eks. risk). 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 En CD til hver? ) Midt i blinken til fjortiser 0 Siter
Klara Q Skrevet 17. desember 2004 Skrevet 17. desember 2004 Hva med den der boka til han der Stian Barsnes Simonsen "How to be ungdom" Den koster 228 kr hos norli www.norli.no Eller abonnement på favorittblad/tegnerserie Var det jeg kom på i farta.. *juleslitent sukk* 0 Siter
Gjest fra sine Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Min jente-fjortis digger store plakater av snasne kjendiser.. Og ellers alt av pynt\sminke. Gjerne noe som mamma ikke alltid kjøper, som f.eks. falske øyenvipper, løsnegler, bodylotion med glitter, juksetatoveringer og juksepiercing, kule ringer, øredobber. De har masse sånt på Cubus og H&M. En guttefjortis.. Tja, min gutt er bare 7, så der er det verre.. Hva med et pc-spill, mye tilbud der. Ordentlig kniv, termos, hansker, hvis han er en villmarkens sønn.. Barber startsett, høvler, skum, lotion.. Kalender med Kylie, Pamela eller noe sånt.. 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 -Gavekort på kino -Gavekort fra platebutikk -Eller gavekort på klær eller fra Arts&Crafts Har fjortisnieser og nevøer og vet hvor vanskelig det er å treffe blink... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.