Gå til innhold

Hva er den beste Mc Donalds burgeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener nemlig at alle som har smakt Quarterpounder vil synes den er best, og aldri kjøpe annet..

Har jeg rett, eller har du en annen favoritt?

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tiliti

4

• ShitDiddelyDo

4

• noami

3

• Dory

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg foretrekker mcfeast..hvis jeg ikke husker helt feil. Svine/oksekjøtt og mye salat.

Skrevet

Jeg foretrekker mcfeast..hvis jeg ikke husker helt feil. Svine/oksekjøtt og mye salat.

INGEN! Jeg hater burgere, og spes Mac`ern sine. Synes de er tørre og smakløse.

Heldigvis er smaken som baken, og valget er opp til hver og en!

Nyt burgeren deres!

Skrevet

Syns ikke QuarterPounderen er så veldig god, jeg. Men kyllingburger med ost derimot...

Skrevet

"Har jeg rett, eller har du en annen favoritt? "

Ka du tru'?

:-)

Skrevet

Jeg liker best Mcfeast. Før hadde de en slags foccaccia med kylling på, den var god. Men den har de ikke mer.

Skrevet

Jepp, du har rett. Jeg kjøper alltid Quarter Pounder, den er kjempegod.

Skrevet

Hvis jeg absolutt MÅ spise McDmat så tar jeg en big mac uten dressing.

Skrevet

Jeg liker best Mcfeast. Før hadde de en slags foccaccia med kylling på, den var god. Men den har de ikke mer.

De har da den ennå her jeg bor. Fikk den sist jeg var på Maccern.

Skrevet

De har da den ennå her jeg bor. Fikk den sist jeg var på Maccern.

Den var avlang med mye godt fyll i.. Ble lansert som et sunnere alternativ. De har den ikke i Osloområdet i hvertfall.

Men de har en annen kyllingburger som ikke er like god.

Skrevet

På et småavansert gatekjøkken hvor den ene ufinheten etter den andre serveres på løpende bånd, er Bic Mac det minst rabiate alternativet.

Derfor kjøper jeg Bic Mac.

Skrevet

Den var avlang med mye godt fyll i.. Ble lansert som et sunnere alternativ. De har den ikke i Osloområdet i hvertfall.

Men de har en annen kyllingburger som ikke er like god.

Et sunnere alternativ er det neppe i hvert fall. Selv om mange blir lurt til å tro det, fordi kyllingkjøtt i seg selv jo er sunt og magert.

På Mc Donalds sine nettsider har de næringstabell;

http://www.mcdonalds.no/naringsinformasjon_iframe.htm

Her ser man at en Chicken premiere(med foccaciabrød) inneholder 25 gram fett og 552 kcal.

Til sammenligning inneholder en bigmac 27 gram fett og 529 kcal.

En vanlig hamburger er derimot ikke så ille, den har 9,6 gram fett og 265 kcalorier.

Mvh,

Skrevet

På et småavansert gatekjøkken hvor den ene ufinheten etter den andre serveres på løpende bånd, er Bic Mac det minst rabiate alternativet.

Derfor kjøper jeg Bic Mac.

Jeg liker Quarterpounder på MC donalds, den er god!:)

Men hadde jeg hatt valget mellom MC donnalds og ett ordentlig gatekjøkken, hadde jeg valgt gatekjøkken. Jeg var i Fredrikstad en gang, der spiste jeg på ett Finagatekjøkken(? tror jeg det het), den var god den!

Ellers er den brugeren man får på O'martins i Trondheim meget god.

Men i følge en onkel av meg, finnes det kun en bra burger og det er Tex mex(? tor jeg) i oslo/asker. Men jeg har ikke smakt den.

Ja, altså konkulsjon, jeg er enig i at MC donalds er litt samlebånd ja, men quaterp. er den diggeste av alle MC donnalds burgerene:)

Skrevet

Jeg liker Quarterpounder på MC donalds, den er god!:)

Men hadde jeg hatt valget mellom MC donnalds og ett ordentlig gatekjøkken, hadde jeg valgt gatekjøkken. Jeg var i Fredrikstad en gang, der spiste jeg på ett Finagatekjøkken(? tror jeg det het), den var god den!

Ellers er den brugeren man får på O'martins i Trondheim meget god.

Men i følge en onkel av meg, finnes det kun en bra burger og det er Tex mex(? tor jeg) i oslo/asker. Men jeg har ikke smakt den.

Ja, altså konkulsjon, jeg er enig i at MC donalds er litt samlebånd ja, men quaterp. er den diggeste av alle MC donnalds burgerene:)

Onkelen din mener Tex Burger, og han høres ut som en fornuftig kar. :)

Skrevet

Den vanlige hamburgeren er den beste, deretter kommer big Mac som en god nr to

Skrevet

Kjøper som regel quarter pounder pga osten..elsker osten de bruker der (den osten ligner på hamburgerosten tine hadde for en god stund siden, men har ikke sett den i buikkene nå lenger :( :( :( :( )

Ellers liker jeg nok best Burger king cheeseburgern av hamburgerkjedene, de har god salat/dressing synes jeg... skulle bare ønske osten deres var like god som mcdonalds :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...