Gå til innhold

Hva er den beste Mc Donalds burgeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foretrekker burger på BurgerKing, men de skulle hatt samme pommes frites som på mcD.

Må jeg av en eller annen grunn gå på McD. så kjøper jeg BigMac QuarterPounder.

Kyllingburger smaker som fisk, og fiskeburger liker jeg ikke. Dessuten trekker det greiene på kyllingburgeren til seg enormt med fett, så det så. Ikke at jeg er en helsefrik, sunnhetsdiskusjoner er noe av det verste jeg vet.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tiliti

4

• ShitDiddelyDo

4

• noami

3

• Dory

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

INGEN! Jeg hater burgere, og spes Mac`ern sine. Synes de er tørre og smakløse.

Heldigvis er smaken som baken, og valget er opp til hver og en!

Nyt burgeren deres!

Enig!

Hamburgere er bare ekkelt og kvalmt!

Skrevet

Foretrekker burger på BurgerKing, men de skulle hatt samme pommes frites som på mcD.

Må jeg av en eller annen grunn gå på McD. så kjøper jeg BigMac QuarterPounder.

Kyllingburger smaker som fisk, og fiskeburger liker jeg ikke. Dessuten trekker det greiene på kyllingburgeren til seg enormt med fett, så det så. Ikke at jeg er en helsefrik, sunnhetsdiskusjoner er noe av det verste jeg vet.

Hehe, ikke begge deler altså, men BigMac eller Qp.

Selv om jeg ikke er helsefrik, så får det da være måte på å stappe i trynet.

c",)

Skrevet

Enig!

Hamburgere er bare ekkelt og kvalmt!

Hamburger er et must når en er fyllesjuk. Enten det eller egg og bacon. Og masse brus og sjokolade og chips....

Like før jeg faker fyllesyke her jeg sitter, fikk så sinnsykt lyst på en burger nå.

Æsj, ikke søren om jeg gidder å dra inn til byn i dette griseværet. Snø! Æsj! Æaj!og dobbelæsj!

Skrevet

Et sunnere alternativ er det neppe i hvert fall. Selv om mange blir lurt til å tro det, fordi kyllingkjøtt i seg selv jo er sunt og magert.

På Mc Donalds sine nettsider har de næringstabell;

http://www.mcdonalds.no/naringsinformasjon_iframe.htm

Her ser man at en Chicken premiere(med foccaciabrød) inneholder 25 gram fett og 552 kcal.

Til sammenligning inneholder en bigmac 27 gram fett og 529 kcal.

En vanlig hamburger er derimot ikke så ille, den har 9,6 gram fett og 265 kcalorier.

Mvh,

Jeg er ikke så naiv at jeg tror at mcDonalds serverer helsekost. Men den burgeren jeg snakker om, var ikke Chicken Premiere. Jeg husker ikke hva den het. Den ble lansert samtidig med disse salatene med grillet kylling, og inneholdt færre kalorier osv. (Ikke at det betyr så mye. Skulle jeg slanket meg er uansett ikke mcDonalds stedet å gå)

Skrevet

Du tar selvfølgelig feil... ;)

Jeg spiser som oftest McFeast, tar QP når jeg har lyst på noe annet, og McNuggets hvis jeg egentlig ikke har lyst på mcdonaldsmat.

Jeg bor desverre veldig nærme Mcdonalds...

Skrevet

INGEN! Jeg hater burgere, og spes Mac`ern sine. Synes de er tørre og smakløse.

Heldigvis er smaken som baken, og valget er opp til hver og en!

Nyt burgeren deres!

Er bare å dunge på nok ketchup, hehehe.

Men denne nye greia .. hm .. husker ikke hva den heter, den er iallefall ikke tørr. Den er så våt at det renner av den.

Skrevet

Jeg er ikke så naiv at jeg tror at mcDonalds serverer helsekost. Men den burgeren jeg snakker om, var ikke Chicken Premiere. Jeg husker ikke hva den het. Den ble lansert samtidig med disse salatene med grillet kylling, og inneholdt færre kalorier osv. (Ikke at det betyr så mye. Skulle jeg slanket meg er uansett ikke mcDonalds stedet å gå)

Var kanskje grilled chicken caprece eller noe remotely i den duren?

Skrevet

Kjøper som regel quarter pounder pga osten..elsker osten de bruker der (den osten ligner på hamburgerosten tine hadde for en god stund siden, men har ikke sett den i buikkene nå lenger :( :( :( :( )

Ellers liker jeg nok best Burger king cheeseburgern av hamburgerkjedene, de har god salat/dressing synes jeg... skulle bare ønske osten deres var like god som mcdonalds :)

Jeg skulle ønske ketchupen og prisene deres var lik mcdonalds. ihi.

Skrevet

Oki.

Har bare merket meg at mange tror de er sunnere når de f.eks kjøper Mc chicken, noe som jo ikke er tilfelle.For Mc Donalds "ødelegger" som regel den i utg.pkt. sunne matvaren ved å frityrsteke, panere osv. Trist,synes jeg.

Men en vanlig hamburger/cheeseburger er slett ikke ille næringsmessig! Det er pommes frites, brus og dressing som gir de fleste kaloriene. Velger man en salat v siden av i stedet, kan det faktisk bli reine "slankekosten":) I hvert fall nesten...

Et tips til slutt: Burger King har begynt å selge noen sunnere kylling-paninis, i hvert fall her i Sverige hvor jeg bor. Har ikke smakt dem, men de ser himla gode ut!Kanskje verdt et forsøk?

Mvh,

Skrevet

Nå har ikke jeg vært på Mc Donalds på flere år,da, så husker ikke helt hvordan det smaker.Men har et vagt minne om at cheeseburgeren er ganske ok!Aldri smakt Quarter pounder, bigmac el.l. Altfor store burgere, jeg forstår ikke hvordan folk greier å bite over dem jeg:O) Ps: Cecily, håper du ikke skyter meg nå, for jeg er bittelitt helsefrik:b

Skrevet

Onkelen din mener Tex Burger, og han høres ut som en fornuftig kar. :)

Tex burger var det ja:) Og ja, han er meget fornuftig fyr:)) Har ikke smakt de jeg da men...

Skrevet

Burgeren hette grilled chicken caprese. Den gikk ut fordi det var mange som ikke likte brødet på den. Ble mange klager fordi brødet hadde så spesiell smak.

Snakk om at det til neste sommer kommer en ny burger som er basert på samme sausen som var med capresen. Den sausen var igrunnen den beste burgersausen som er laget. Dumt brødet ødela burgeren.

Skrevet

Tex burger var det ja:) Og ja, han er meget fornuftig fyr:)) Har ikke smakt de jeg da men...

Da bør du smake den. De har en sinnssyk salat-/dressingblanding som rett og slett er uimotståelig.

Skrevet

Da bør du smake den. De har en sinnssyk salat-/dressingblanding som rett og slett er uimotståelig.

Altså: Da snakker jeg om blandingen som er på burgeren. Ikke en egen rett. Salater er for kaniner.

Skrevet

Nei, QP burgeren er ikke særlig god. Det smaker forlite av tilbehøret på den. Burger som bare smaker kjøtt og ost, med hint av ketshup er ikke så godt. Ikke er det noe salat på den heller.

Jeg jobber på Mcern av og til og synst ikke QPen blir solgt mere enn andre burgere. BigMacen var desidert mest populær etter den lille cheeseburgeren. Kyllingburgeren, både vanlig og premier, er også populær hos mange. De nye salatene er ikke så populære som media vil ha de til å være. Selger kanskje 2-3 stk i løpet av 8 timer.

Det jeg har erfart er at: Mennene kjøper BigMac eller Big Tasty, mens damene holder seg mest til McFeast eller kyllingburger. Undommene kjøper McSnack, eller enslig cheeseburger.. De som kjøper QP er helst gutter i alderen 20-35 år.

Skrevet

Burgeren hette grilled chicken caprese. Den gikk ut fordi det var mange som ikke likte brødet på den. Ble mange klager fordi brødet hadde så spesiell smak.

Snakk om at det til neste sommer kommer en ny burger som er basert på samme sausen som var med capresen. Den sausen var igrunnen den beste burgersausen som er laget. Dumt brødet ødela burgeren.

Ja, den var det! Jeg syntes den var god, jeg.

Skrevet

Kjøper som regel quarter pounder pga osten..elsker osten de bruker der (den osten ligner på hamburgerosten tine hadde for en god stund siden, men har ikke sett den i buikkene nå lenger :( :( :( :( )

Ellers liker jeg nok best Burger king cheeseburgern av hamburgerkjedene, de har god salat/dressing synes jeg... skulle bare ønske osten deres var like god som mcdonalds :)

Du kan kjøpe cheddarost i skiver - billig på Lidl! :)

Skrevet

Den er god, men min store favoritt er McFeast. Når jeg føler for å være litt sprø tar jeg en Quarterpounder, hehe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...