Gå til innhold

Hva er den beste Mc Donalds burgeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror aldri jeg har smakt qp.. Tror heller ikke jeg har spist på mcdonalds på 5-6 år. Men før i tiden pleide jeg vel å kjøpe "liten meny" med ost.

Går jeg på burger sjapper nå blir det vegetarburgeren til burger king (denne spiste jeg ofte også den gang jeg var kjøtt-eter, pga synes den er veldig god, selv om det ikke er burger, bare burger brød med salat, dressing etc.)

Før i mine kjøtt-etende dager, så var det vel Oscar cheese hos Oscar's som var favoritten!

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tiliti

4

• ShitDiddelyDo

4

• noami

3

• Dory

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du kan kjøpe cheddarost i skiver - billig på Lidl! :)

Har ikke lidl her i nærheten såvidt jeg vet. Sukk. Savner den hamburgerosten til Tine..den var myk og kjempegod...cheddaren de har nå er grei men tørr i forhold til den i skiver de hadde... jaja. Takker for tipset iallefall, skal se etter om jeg tilfeldigivis skal forbi en lidl butikk :)

Skrevet

Har ikke lidl her i nærheten såvidt jeg vet. Sukk. Savner den hamburgerosten til Tine..den var myk og kjempegod...cheddaren de har nå er grei men tørr i forhold til den i skiver de hadde... jaja. Takker for tipset iallefall, skal se etter om jeg tilfeldigivis skal forbi en lidl butikk :)

Ja, for jeg gidder ikke sende en til deg heller :-) Selv om jeg nok kunne gjort det...hehe

Skrevet

Ja, for jeg gidder ikke sende en til deg heller :-) Selv om jeg nok kunne gjort det...hehe

Hehe jeg ser det for meg....mannen min spør meg hva jeg har fått for noe i posten; Åh, bare litt cheddar ost =)

*knis*

Skrevet

McDonalds er per definisjon dårlig.

Men skal man spise der, bør man bestille McFeast.

Skrevet

McDonalds er per definisjon dårlig.

Men skal man spise der, bør man bestille McFeast.

Enig med du.

Skrevet

Jeg spiser ikke McDonalds mat:) rett og slett fordi det smaker dr...!

Skrevet

Det eneste jeg liker på MCDonald er McChicken Premiere. Og jeg har prøvd forskjellig ja.

Skrevet

Jeg liker Quarterpounder på MC donalds, den er god!:)

Men hadde jeg hatt valget mellom MC donnalds og ett ordentlig gatekjøkken, hadde jeg valgt gatekjøkken. Jeg var i Fredrikstad en gang, der spiste jeg på ett Finagatekjøkken(? tror jeg det het), den var god den!

Ellers er den brugeren man får på O'martins i Trondheim meget god.

Men i følge en onkel av meg, finnes det kun en bra burger og det er Tex mex(? tor jeg) i oslo/asker. Men jeg har ikke smakt den.

Ja, altså konkulsjon, jeg er enig i at MC donalds er litt samlebånd ja, men quaterp. er den diggeste av alle MC donnalds burgerene:)

Du mener kanskje Havna Grill ved brygga?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...