noami Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Hei, finnes det en rimelig databutikk i bergensområdet? Pleide å gå til komplett på laksevåg før men det er borte nå, en annen databutikk der, husker ikke navnet...er dette like rimlig som komplett? Har komplett evt flyttet, finner ikke noe info på websiden til komplett. På forhånd takk! 0 Siter
noami Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 Ser etter en billig harddisk altså. 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Vel, Absolutt data på Minde er i samme stil/priskategori som Komplett - men jeg finner i farten ikke noen nettside på dem, så det er mulig at de ikke eksisterer lenger? Ellers så ligger det en annen rimelig databutikk på Laksevåg (i et eget lite hus, eller noe sånt?), vet dessverre ikke hva de heter. Hvorfor ikke bare bestille på nettet og få i posten? 0 Siter
noami Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 Vel, Absolutt data på Minde er i samme stil/priskategori som Komplett - men jeg finner i farten ikke noen nettside på dem, så det er mulig at de ikke eksisterer lenger? Ellers så ligger det en annen rimelig databutikk på Laksevåg (i et eget lite hus, eller noe sånt?), vet dessverre ikke hva de heter. Hvorfor ikke bare bestille på nettet og få i posten? Jo men skal liksom være julegave (han trenger dette uansett, lei av å slette filer hele tiden) og jeg var litt sen ute som vanlig 0 Siter
Lula Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Det som ligger på Laksevåg senter er forsåvidt Komplett framdeles. Det er samme eiere og samme innhold, bare et nytt navn. Du kan trygt gå dit. Absolutt data er gått konken. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.