Gå til innhold

databutikk i bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

finnes det en rimelig databutikk i bergensområdet? Pleide å gå til komplett på laksevåg før men det er borte nå, en annen databutikk der, husker ikke navnet...er dette like rimlig som komplett? Har komplett evt flyttet, finner ikke noe info på websiden til komplett.

På forhånd takk!

Skrevet

Vel, Absolutt data på Minde er i samme stil/priskategori som Komplett - men jeg finner i farten ikke noen nettside på dem, så det er mulig at de ikke eksisterer lenger? Ellers så ligger det en annen rimelig databutikk på Laksevåg (i et eget lite hus, eller noe sånt?), vet dessverre ikke hva de heter.

Hvorfor ikke bare bestille på nettet og få i posten?

Skrevet

Vel, Absolutt data på Minde er i samme stil/priskategori som Komplett - men jeg finner i farten ikke noen nettside på dem, så det er mulig at de ikke eksisterer lenger? Ellers så ligger det en annen rimelig databutikk på Laksevåg (i et eget lite hus, eller noe sånt?), vet dessverre ikke hva de heter.

Hvorfor ikke bare bestille på nettet og få i posten?

Jo men skal liksom være julegave (han trenger dette uansett, lei av å slette filer hele tiden) og jeg var litt sen ute som vanlig :(

Skrevet

Det som ligger på Laksevåg senter er forsåvidt Komplett framdeles. Det er samme eiere og samme innhold, bare et nytt navn. Du kan trygt gå dit.

Absolutt data er gått konken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...