Gå til innhold

"Jeg er Dina" på NRK1 søndag. :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tror jeg på. Jeg har vel til dags dato kun sett én film (Broene i Madison County), som var bedre enn boken.

Og i tilfellet Dina er allerede boken elendig, så jeg tror jeg står over filmen.

"Broene i Madison County" må være en av de beste filmer jeg har sett. Den er simpelthen nydelig, jeg elsker den filmen.

*sukk*

Liker både filmen og boka, har vært gjennom begge deler flere ganger ,og det er definitivt ikke de siste gangene.

Gjest ikke Dina
Skrevet

Jeg likte den ikke og skulle gjerne reist meg opp og gått når jeg så filmen på kino.

Ikke fordi den var kjedelig men fordi den var at for rå for meg på begynnelsen.

Skrevet

Ikke sett filmen, men likte boka kjempegodt. Synes alt oppstyret rundt filmen virket litt vel krampaktig da, særlig mht den stooore internasjonale stjernen (Diepardeu eller hva han nå het). Jaja. Får vel ta en titt og bedømme selv imorgen jeg :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Broene i Madison County" må være en av de beste filmer jeg har sett. Den er simpelthen nydelig, jeg elsker den filmen.

*sukk*

Liker både filmen og boka, har vært gjennom begge deler flere ganger ,og det er definitivt ikke de siste gangene.

Har du lest boka på engelsk også? Etter at jeg gjorde det har jeg nemlig sluttet å lese den på norsk... Syns den mistet noe i oversettelsen.

Skrevet

Har du lest boka på engelsk også? Etter at jeg gjorde det har jeg nemlig sluttet å lese den på norsk... Syns den mistet noe i oversettelsen.

Hm, nei. Jeg har bare lest den på norsk.

Er den bedre på engelsk, altså?

Skrevet

*sukk*

Å ja Madison!

Når Francesca står og vasker opp etter den første middagen, og Clintern kommer bort og liksom ser på henne med en sånn intensitet at det er grøssende.

En vidunderlig film!

Skrevet

Å ja Madison!

Når Francesca står og vasker opp etter den første middagen, og Clintern kommer bort og liksom ser på henne med en sånn intensitet at det er grøssende.

En vidunderlig film!

Å, ja.... *sukk*

Det er flere sånne scener i den filmen, det er sånn at du nesten er i filmen selv, kjenner det på kroppen.

De scenene som det ikke sies så mye, bare blikkene, stemingen, intensiteten...utrolig bra.

Tror snart jeg må se den igjen, jeg. Det er vel noen måneder siden sist ;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hm, nei. Jeg har bare lest den på norsk.

Er den bedre på engelsk, altså?

Å ja, den er mye bedre på engelsk. Intensiteten i språket er bare fenomenal...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...