amber sun Skrevet 18. desember 2004 Forfatter Skrevet 18. desember 2004 Det tror jeg på. Jeg har vel til dags dato kun sett én film (Broene i Madison County), som var bedre enn boken. Og i tilfellet Dina er allerede boken elendig, så jeg tror jeg står over filmen. "Broene i Madison County" må være en av de beste filmer jeg har sett. Den er simpelthen nydelig, jeg elsker den filmen. *sukk* Liker både filmen og boka, har vært gjennom begge deler flere ganger ,og det er definitivt ikke de siste gangene. 0 Siter
Gjest ikke Dina Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Jeg likte den ikke og skulle gjerne reist meg opp og gått når jeg så filmen på kino. Ikke fordi den var kjedelig men fordi den var at for rå for meg på begynnelsen. 0 Siter
noami Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Ikke sett filmen, men likte boka kjempegodt. Synes alt oppstyret rundt filmen virket litt vel krampaktig da, særlig mht den stooore internasjonale stjernen (Diepardeu eller hva han nå het). Jaja. Får vel ta en titt og bedømme selv imorgen jeg 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 "Broene i Madison County" må være en av de beste filmer jeg har sett. Den er simpelthen nydelig, jeg elsker den filmen. *sukk* Liker både filmen og boka, har vært gjennom begge deler flere ganger ,og det er definitivt ikke de siste gangene. Har du lest boka på engelsk også? Etter at jeg gjorde det har jeg nemlig sluttet å lese den på norsk... Syns den mistet noe i oversettelsen. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Skrevet 19. desember 2004 Har du lest boka på engelsk også? Etter at jeg gjorde det har jeg nemlig sluttet å lese den på norsk... Syns den mistet noe i oversettelsen. Hm, nei. Jeg har bare lest den på norsk. Er den bedre på engelsk, altså? 0 Siter
Champagne Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 "Broene i Madison County" må være en av de beste filmer jeg har sett. Den er simpelthen nydelig, jeg elsker den filmen. *sukk* Liker både filmen og boka, har vært gjennom begge deler flere ganger ,og det er definitivt ikke de siste gangene. Å ja Madison! Når Francesca står og vasker opp etter den første middagen, og Clintern kommer bort og liksom ser på henne med en sånn intensitet at det er grøssende. En vidunderlig film! 0 Siter
amber sun Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Skrevet 19. desember 2004 Å ja Madison! Når Francesca står og vasker opp etter den første middagen, og Clintern kommer bort og liksom ser på henne med en sånn intensitet at det er grøssende. En vidunderlig film! Å, ja.... *sukk* Det er flere sånne scener i den filmen, det er sånn at du nesten er i filmen selv, kjenner det på kroppen. De scenene som det ikke sies så mye, bare blikkene, stemingen, intensiteten...utrolig bra. Tror snart jeg må se den igjen, jeg. Det er vel noen måneder siden sist 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 21. desember 2004 Skrevet 21. desember 2004 Hm, nei. Jeg har bare lest den på norsk. Er den bedre på engelsk, altså? Å ja, den er mye bedre på engelsk. Intensiteten i språket er bare fenomenal... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.