Gå til innhold

Hjelp jeg går til grunne!!


Gjest diana2

Anbefalte innlegg

Re: Er jeg en psykopat, har sjalusiempati og mye, mye mer

Han får meg i allefall til å føle at det er jeg som er psykopa, han sier og gjør så mye merkelig mot meg, som han ødelegger jobber for meg med at han lyver på meg, snakker nedsettende om meg til alle og en hver. Jeg har måttet flytte til ukjent adresse pga å kunne overleve , men har alikevell kontakt med han... for om jeg ikke kommer når han vil... så truer han meg... Når helgen nærmer seg, så kaster han meg ut, og selv om jeg nå har flyttet langt bort slik at det ikke er bare bare å komme seg hjem igjenn.. så kaster han meg ut uten at jeg selv vet grunnen for det... eller for at han skal bli kvitt meg for helgen, for som han sier jeg må forstå at han liker å gå ut og danse ( det gjør jeg og) men han kommer aldrig med at vi skal gå ut.. jeg føler meg ikke spesielt sjalu ovenfor alle venninene han har og skaffer seg på nattklubbene, men sier til han at jeg ikke vil leve et liv sammen med en person som har slikt behov for å skaffe seg nye venniner helle tiden. Han går til disse og sier at han ikke blir kvitt meg, at jeg plager han exs.. mandagen ringer han meg, sender meldinger, og når jeg ikke svarer... så kommer han med trusler om allt han skal gjøre mot meg... og det har jeg fått erfart på mange måter... hva han får seg til å gjøre mot meg... Om jeg bare snur ryggen til han i helgene når han gjør meg ondt... så kommer alle beskyldningene hans om at jeg er en hore, drikker mye, er psykotisk, er narkoman, lider av sjalusiempati exc ... som han sier til venninene sine...og andre.. Jeg tror at de fleste ville hat problemmer med å tro meg om jeg hadde fortalt allt jeg har måttet gå igjennom i 3 årene jeg har kjent han... Jeg tok kontakt med to av hans exser og historien jeg hadde kunnet fortelle var bare en forlengning av hav han hadde gjort mot dem. Og ja jeg trenger virkelig hjelp... for jeg er blitt usikker, trist, deprimert og lystrer en mann som jeg vet ikke har så mye positivt å tilfører meg i en fremtid... og jeg er ubevist redd for hva han kan få seg til å gjøre mot meg... han kan sitte å klappe meg på kinnet og si at han elsker meg, og så kan jeg finne ut at han faktisk har tatt sine ringe runder og forsøkt å ødelegge for meg i privatlivet mitt

Han er også meget opptatt av sex, og kommer med mange beskyldninger mot meg, somikke har virklighet i mitt liv..

Han har vært meget aktiv med å sette ut ondsinnede løgner om meg der jeg bodde før, og er i godt gang her jeg bor nå... han sprer naken bilder om meg som han har tett når jeg låg og sov ( da han og jeg var sammen, han sto opp på natten og tok bilder)( dette er også en gjennganger fra hans tidligere forhold)og nå gårhan også rundt med rykter om meg her jeg nå har flyttet- at jeg skal ha brettet meg ut i et mannsblad...jeg har mang en gang forsøkt å annmelde han, men til ingen nytte- jeg blir ikke trodd- for han er flink til å prate for seg, og er alltid først ute med sin historie- ( jeg selv anser meg selv som en helt ordinær person- jeg er gammeldags av meg og har ikke lett for å binde meg til noen- jeg liker meg nest i familiere forhold, og slik har det alltid vært i mitt liv... derfor blir jeg helt knekt når jeg opplever detye her, og jeg orker snart ikke mer- å måtte kjempe for en verdig tilverelse.

HVA GJØR JEG???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *ikkjesåsint*

dette var ein sterk historie..

noken må vel høre på deg? kan ikkje eksdamene og du gå til politiet?

lur han, ta opp samtaler på band, og gå til politiet med det..

for all del, ikkje la han holde på sånn, han er jo tydelig psykopat!!

lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var ein sterk historie..

noken må vel høre på deg? kan ikkje eksdamene og du gå til politiet?

lur han, ta opp samtaler på band, og gå til politiet med det..

for all del, ikkje la han holde på sånn, han er jo tydelig psykopat!!

lykke til!!!

Hans x- er vil ikke ha noe med dette å gjøre... det er livredde for at de igjenn skal få problemer med han.Jeg har ingen problemer med å forstå dem, Marerittet som han steller i stand og som farger ens hverdag sort, gjør at en helst vil gjemme seg, bli oppløst til ingen ting,være usynlig---

( sitat fra en melding fra X-en hans før jeg traff han: Han er en ulv i fåreklær, en tror en har møttprinsen i sittliv

Bare for å bli sittende igjenn med tanker som: at han må være tvillingbroren til jævelen selv. Han suger ut all livs kraft fra en.og jeg er glad at han fant seg et nytt offer, selv om jeg ikke uner noen dette helvete)

Slik er det for meg også i dag, jeg håper han finner seg et nytt offer - og det kvikt-- før han har utslettet meg helt..

X- ene hans har som meg , forsøkt å anmelde han - uten resultat..

Han er allt for oppfinsom ,like fort som noen spør han, like fort lyver han, gråter og virker virkelig troverdig.sier at det er jeg som gjør disse tingene mot han og ikke han mot meg.. DET ER HÅPLØST!!

Jeg trøster meg med- at EN dag- e dag vil han møte seg selv i døren, og må stå for allt det onde han har påført så mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har det ikke lett,nei.

Har du vært i kontakt med et Krisesenter? Der bruker det å være mange dyktige mennesker som kan hjelpe deg videre.

Du kan ha samtaler med dem. De kan være med deg til politiet og hjelpe deg med å få et besøksforbud. Du trenger ikke å anmelde ham for å få det.Det innebærer også at han ikke kan kontakte deg på telefon eller sende meldinger til deg.

De kan være en støtte og veiledere for deg i å komme deg ut av hans klør.

Det kan være en vanskelig prossess, men det er verdt det.

Stå på og lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans x- er vil ikke ha noe med dette å gjøre... det er livredde for at de igjenn skal få problemer med han.Jeg har ingen problemer med å forstå dem, Marerittet som han steller i stand og som farger ens hverdag sort, gjør at en helst vil gjemme seg, bli oppløst til ingen ting,være usynlig---

( sitat fra en melding fra X-en hans før jeg traff han: Han er en ulv i fåreklær, en tror en har møttprinsen i sittliv

Bare for å bli sittende igjenn med tanker som: at han må være tvillingbroren til jævelen selv. Han suger ut all livs kraft fra en.og jeg er glad at han fant seg et nytt offer, selv om jeg ikke uner noen dette helvete)

Slik er det for meg også i dag, jeg håper han finner seg et nytt offer - og det kvikt-- før han har utslettet meg helt..

X- ene hans har som meg , forsøkt å anmelde han - uten resultat..

Han er allt for oppfinsom ,like fort som noen spør han, like fort lyver han, gråter og virker virkelig troverdig.sier at det er jeg som gjør disse tingene mot han og ikke han mot meg.. DET ER HÅPLØST!!

Jeg trøster meg med- at EN dag- e dag vil han møte seg selv i døren, og må stå for allt det onde han har påført så mange.

Jeg kjenner meg såå utrolig godt igjen i din beskrivelse. En dame jeg ble alt for fort glad i utnyttet meg på det aller groveste. Hun bad meg hjelpe henne med et stort problem hun hadde og jeg sa ja til det og jeg var ved godt mot fordi hun virket jo så snill.., men da jeg slapp henne innpå meg tok hun hele kontrollen over mitt liv ved hjelp av løgner, manipulering, trusler, skylde på meg. Hun har også blitt omtalt som "ulv i fåreklær" av en jeg pratet med + andre negative ting. Hun er djevelen og ondskapen selv i mine øyne, hun er så ondskapsfull og "flink" til å snakke for seg. Orker ikke mer av dette, så hvis jeg kommer helskinnet ut av alle truslene hun kommer med tror jeg finner ei dame i kirken eller en humanitær organisasjon neste gang for å være på den trygge siden. Har lært at man må være skeptisk til hvem man slipper innpå seg. Mange er FARLIGE. Jeg trodde det lå noe godt inni alle folk når man så at de hadde positive sider og at dette kunne blomstre ved hjelp av tålmodighet, men jeg har lært at noen er så syyyykt utspekulerte at man må holde seg laaaangt borte fra dem. Kunne skrevet en hel bok om alt jeg har gjennomgått. Føler meg som et lam som har havnet midt i en ulveflokk. Et jaktbytte, et offer, manipulert og styrt av grove trusler og rystende emosjonell utpressing. Håper jeg lever til neste jul. Hun suger ut livskraften fra meg, og jeg vurderer å flytte til utlandet for å slippe vekk fra henne. hun er psykopat med stor P. Familie og gamle venner med stabilt liv er de jeg har henvendt meg til etter at bobla sprakk, og de hjelper meg til ikke å gjøre flere dårlige valg. Ingen skal få styre mitt liv lenger. Finn på nye mønstre i ditt liv. Oppsøk gamle gode skolevenner, ikke pøs ut med alle dine problemer på en gang det kan virke for brutalt, men si det viktigste først og kanskje litt mer etterhvert. Oppsøk psykolog. prat om problemene. Begynn å spill f. eks. tennis, meld deg inn i en organisajson og få nye venner. Bruk fantasien. Hold avstand fra ham, bytt telefonnummer, få hemmelig adresse, ikke svar på telefoner fra ham. Beskytt deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg såå utrolig godt igjen i din beskrivelse. En dame jeg ble alt for fort glad i utnyttet meg på det aller groveste. Hun bad meg hjelpe henne med et stort problem hun hadde og jeg sa ja til det og jeg var ved godt mot fordi hun virket jo så snill.., men da jeg slapp henne innpå meg tok hun hele kontrollen over mitt liv ved hjelp av løgner, manipulering, trusler, skylde på meg. Hun har også blitt omtalt som "ulv i fåreklær" av en jeg pratet med + andre negative ting. Hun er djevelen og ondskapen selv i mine øyne, hun er så ondskapsfull og "flink" til å snakke for seg. Orker ikke mer av dette, så hvis jeg kommer helskinnet ut av alle truslene hun kommer med tror jeg finner ei dame i kirken eller en humanitær organisasjon neste gang for å være på den trygge siden. Har lært at man må være skeptisk til hvem man slipper innpå seg. Mange er FARLIGE. Jeg trodde det lå noe godt inni alle folk når man så at de hadde positive sider og at dette kunne blomstre ved hjelp av tålmodighet, men jeg har lært at noen er så syyyykt utspekulerte at man må holde seg laaaangt borte fra dem. Kunne skrevet en hel bok om alt jeg har gjennomgått. Føler meg som et lam som har havnet midt i en ulveflokk. Et jaktbytte, et offer, manipulert og styrt av grove trusler og rystende emosjonell utpressing. Håper jeg lever til neste jul. Hun suger ut livskraften fra meg, og jeg vurderer å flytte til utlandet for å slippe vekk fra henne. hun er psykopat med stor P. Familie og gamle venner med stabilt liv er de jeg har henvendt meg til etter at bobla sprakk, og de hjelper meg til ikke å gjøre flere dårlige valg. Ingen skal få styre mitt liv lenger. Finn på nye mønstre i ditt liv. Oppsøk gamle gode skolevenner, ikke pøs ut med alle dine problemer på en gang det kan virke for brutalt, men si det viktigste først og kanskje litt mer etterhvert. Oppsøk psykolog. prat om problemene. Begynn å spill f. eks. tennis, meld deg inn i en organisajson og få nye venner. Bruk fantasien. Hold avstand fra ham, bytt telefonnummer, få hemmelig adresse, ikke svar på telefoner fra ham. Beskytt deg selv.

Jeg håper at det går bra med deg. og en stor takk til deg for at du luftet litt av dine egne erfaringer ang. slikt problem.. en føler seg så alene om problemet.. eller? Jeg også ville hjelpe han.Hva er det slike mennesker gjør med en?? Hvordan er det mulig å være glad i slike mennesker som bare gjør en ondt?? Jeg vil jo ikke være hard , kald og kynisk,( og han har fått meg til å føle frykt for han) så jeg feller i fellen hans gang på gang. Han har jobbet så lenge med meg at jeg er begynt å grubble på om det er jeg som er psykopaten..Han har/ er også fling med å fortelle meg hvor litte jeg betyr, hvor stygg kropp jeg har, at ingen liker meg, at jeg er verdigløs exc... at han har så mange venner som følger med meg.. som gir han tilbakemelding hvor / hva og med hvem jeg snakker med og han sender meldinger som " Er ved..(Navn her jeg bor).. kjører blå audi fh 21...så jeg har lagt merke til selv, angsten som har krøpe under huden på meg.. Jeg titter etter alle biler, titter rundt meg for å se om han står der og lurer...( dette har han gjort tidligere)... så han har klart det JA... jeg har utvikklet peranoya - tror jeg.??..så jeg trenger virkelig å gå til en psykolog etter bekjenskapet med han

Jeg som var så trygg på meg selv, alltid glad og lykkelig,løste mine dagligdagse problemer på en positiv måte.. har blitt inneslutta,sluttet å smile,deppa,gidder ikke noe,føler jeg ikke er vert noe,jobben som jeg elsket, gjør jeg nå bare for at jeg trenger lønnen,mine voksne barn lider under at de ser hvordan jeg lider... ja allt er bare blitt pyton... jeg er blitt hemningslammet..som om jeg har resonert kun av en anledning... jeg vet at det kommer mer fra han...onde ting.. ( hva er liksom hensikten, han kommer alikevell til å ta kål på meg)

For når jeg setter meg på bakbena og ikke vil ha noe med han å gjøre.når han behandler meg og gjør meg ondt.. så er det stille fra han både på tlf..meld exc i et par dager.... så kommer nåde støtet, og slaget under beltet...så kraftig at han gang på gang får meg der han vil.... være tilgjenngelig for han , når han trenger meg som "søppelbøtta " si..og så gråter han og sier...( merkelig, men han har ALDRIG komt med en eneste unskyldning for allt han har gjort mot meg i disse årene) "Ja nå ser du hvordan jeg blir når jeg blir overbelastet"

I dag tidlig kom der melding "At han er rundt her jeg nå bor,og at han er nissen med kun sorte dårlige pakker med seg,som er onde, at mitt hjerte er fullt av jævelskap,og hans kun med kjærlighet. at jeg er et svin,at jeg er en løgner,at jeg er utro ( har aldrig vært det) og at jeg er en luring exc.." og så kommer meldinger som :"

jeg lurte på om jeg kunne få se deg før jul?" og når jeg igjenn ikke svarer, kommer tausheten ( som jeg hater enda mer, pga at jeg vet hva det innebærer)Og en psykopat slipper "aldrig bytte sitt"

Jeg trodde faktisk ikke at det fantes slike mennesker, før jeg traff han, hadde jo hørt om dem men kunne da ikke klare å sette meg inn i situasjonen, nå vet jeg...

Til deg vil jeg si, håper det er litt lettere for deg, at hun ikke er fullt så onskapsfull?? selv om ingen har rett til å gjøre sine medmennesker urett og ondt i det hele tatt.!!!

Vet du.. jeg reagerte litt på det du skrev om å finne deg ei i andre krettser, men tro meg... de finnes over allt.. jeg har lært meg å heller ta signalene, og komme meg bort så fort jeg kan fra slike... for de finnes i alle krettser.. og spesi. der hvor de kan utøve makt...

Har du komt deg bort fra henne nå??

Jeg håper det...

Jeg selv har nok en lang vei å gå...og håper selv at jeg overlever dette psykisk og fysisk...

Til deg vil jeg ønske en riktig god jul... og fortell gjerne hvordan det går for deg også i din egen situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...