Gå til innhold

Plaxo - har jeg gjort noe dumt nå, tro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med Plaxo mailtjeneste?

Fikk mail med spørsmål om dette, og jeg downloadet dette og sendte videre til kontaktene mine på adresselisten, også.

Mannen i huset har blokkert for dette, og ville ikke pga. at han mente det var adressinnsamling, og at man ikke vet hva det blir brukt til.

Jeg syntes det virket ok, både for kontakt og for å bli oppdatert dersom noen flytter eller skifter mailadresse osv.

Er det noen som har erfaring med Plaxo?

Vet noe konkret for eller imot?

hilsen amber som håper hun ikke har gjort noe dumt nå...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

kjenner en meget solid datamann som bruker dette, og på meg virker det helt trygt. De jeg kjenner som har det, bruker det i jobb, og de hadde ikke gjort det hvis det var utrygt

Skrevet

kjenner en meget solid datamann som bruker dette, og på meg virker det helt trygt. De jeg kjenner som har det, bruker det i jobb, og de hadde ikke gjort det hvis det var utrygt

Takk for svar. *puster lettet ut*

Han jeg fikk det av på mail, er en jeg stoler på, så jeg trodde det skulle være ok.

Kanskje min mann er ekstra førevar, i og med at han jobber med sikkerhet i databransjen, og dermed må være generelt ekstra på vakt.

Uansett, jeg syntes det virket som et bra tilbud, og håper det vil bli bra mottatt av de jeg har sendt det videre til, også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...