amber sun Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Noen som har erfaring med Plaxo mailtjeneste? Fikk mail med spørsmål om dette, og jeg downloadet dette og sendte videre til kontaktene mine på adresselisten, også. Mannen i huset har blokkert for dette, og ville ikke pga. at han mente det var adressinnsamling, og at man ikke vet hva det blir brukt til. Jeg syntes det virket ok, både for kontakt og for å bli oppdatert dersom noen flytter eller skifter mailadresse osv. Er det noen som har erfaring med Plaxo? Vet noe konkret for eller imot? hilsen amber som håper hun ikke har gjort noe dumt nå... 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 kjenner en meget solid datamann som bruker dette, og på meg virker det helt trygt. De jeg kjenner som har det, bruker det i jobb, og de hadde ikke gjort det hvis det var utrygt 0 Siter
amber sun Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Skrevet 19. desember 2004 kjenner en meget solid datamann som bruker dette, og på meg virker det helt trygt. De jeg kjenner som har det, bruker det i jobb, og de hadde ikke gjort det hvis det var utrygt Takk for svar. *puster lettet ut* Han jeg fikk det av på mail, er en jeg stoler på, så jeg trodde det skulle være ok. Kanskje min mann er ekstra førevar, i og med at han jobber med sikkerhet i databransjen, og dermed må være generelt ekstra på vakt. Uansett, jeg syntes det virket som et bra tilbud, og håper det vil bli bra mottatt av de jeg har sendt det videre til, også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.