Gå til innhold

Toll ved bestilling av bøker og CDer sammen?

Anbefalte innlegg

Gjest Kinelita
Skrevet

Noen som vet hvordan tollen tar det hvis det er pakke fra f.eks. amazon med bøker til langt over 200 kr og CD/DVD til under 200, går det bra da?! Bøker er jo avgiftsfritt.

Skrevet

Dessverre trur eg Atene tar feil. Eg meiner å tru at dersom totalsummen kjem over 200 kroner, blir det rekna toll av heile beløpet (og da reknar ein frakt inn også), uansett om delar av innhaldet er tollfritt.

Eg las jo dette for berre eit par veker sidan, men klarer ikkje finne tilbake til der eg las det no. Derfor vil eg ikkje seie det skråsikkert, men eg ville nok bestilt separat viss eg var du, for å vere på den sikre sida (forutsatt at kombinert frakt ikkje oversteig toll og mva du ellers ville betalt).

Gjest Kinelita
Skrevet

Ja, det går bra.

Har du prøvd selv eller kjenner noen som har?

Ingen jeg kjenner har turt å prøve..

Skrevet

Har du prøvd selv eller kjenner noen som har?

Ingen jeg kjenner har turt å prøve..

Jeg har prøvd selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...