Gjest Kinelita Skrevet 18. desember 2004 Skrevet 18. desember 2004 Noen som vet hvordan tollen tar det hvis det er pakke fra f.eks. amazon med bøker til langt over 200 kr og CD/DVD til under 200, går det bra da?! Bøker er jo avgiftsfritt. 0 Siter
Zarine Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Dessverre trur eg Atene tar feil. Eg meiner å tru at dersom totalsummen kjem over 200 kroner, blir det rekna toll av heile beløpet (og da reknar ein frakt inn også), uansett om delar av innhaldet er tollfritt. Eg las jo dette for berre eit par veker sidan, men klarer ikkje finne tilbake til der eg las det no. Derfor vil eg ikkje seie det skråsikkert, men eg ville nok bestilt separat viss eg var du, for å vere på den sikre sida (forutsatt at kombinert frakt ikkje oversteig toll og mva du ellers ville betalt). 0 Siter
Gjest Kinelita Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Ja, det går bra. Har du prøvd selv eller kjenner noen som har? Ingen jeg kjenner har turt å prøve.. 0 Siter
Atene Skrevet 19. desember 2004 Skrevet 19. desember 2004 Har du prøvd selv eller kjenner noen som har? Ingen jeg kjenner har turt å prøve.. Jeg har prøvd selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.